N1ko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvor lenge kan en zippo lighter funke før man trenger å fylle den igjen? Nå snakker jeg om ekte zippo lightere som koster 200-300 kr, ikke sånne som man kjøper på sånne boder på 17. mai osv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Min pleier å fordampe etter en måned eller to, bruker den ikke så mye. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 har du den lukket? og har du en ekte? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lukket? Ja kjøpte den for 7-8 år siden, fikk med beholder, bevis og hele pakka. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 ja lukket, mange har den med lokket åpent får at den skal se kulere ut.. Har du noen gang brukt Livstids garrantien som følger med, vet at den funker flott i usa, men i norge blir det vel litt langt å sende. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Min ser bedre ut lukket :> nei har ikke brukt garantien enda, har holdt seg veldig bra selv om jeg har brukt på den tur en del ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå