Gå til innhold

Endre tidsplan på lån "on the fly"? Vil senke tidsplanen

Zeph

Anbefalte innlegg

Problemet er jo at renta er ekstrem låg akkurat no. Eg har mykje å gå på. Likevel blir det umogeleg å berekne sidan eg tener ein del på overtid som ikkje inngår i grunnløn. Det aller enklaste for min del er å ha eit lån med faste månadsbeløp som eg kan klare og betale ekstra når eg kan. I desse tider, med låg rente kan eg betale langt meir enn det eg gjer. Akkurat no er terminbeløpet på 5300 kroner, når eg oppretta lånet var det på nærmare 8000.

Det er dumt å berekne eit lån etter dagens renter når den etter all sannsynlighet vil gå opp om nokre år.

Kan eg ikkje gjere det så enkelt som å legge inn fast nedbetaling på lånet i nettbanken og eventuelt justere det beløpet dersom det blir store endringar i mine faste utgifter eller renta går mykje opp?

Om eg har forstått riktig betyr det i utgangspunktet ikkje noko kor lang tid ein har på lånet, det er kor mykje ein betaler ned som uansett vil regulere rentene. Om eg då ligg trygt under maksnivå eg kan klare og betaler inn ekstra kvar månad vil den effektive renta tilsvare ein kortare tidsplan på lånet. Renta blir lik uansett, eg vil nok sjå på refinansiering på 75% og finne ut om det er noko å hente på lågare rente der.

Høyrest det ut som ein god plan? Det betyr ingenting for min del kor mykje som ligg som fast trekk på lånet dersom eg sjølv kan regulere ekstrainnbetalinger og dette ikkje fører til meir rente enn om eg hadde ein kortare betalingsplan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik tenker ihvertfall eg å gjør det når eg returnerer i jobb.

Vil jo komme i mye samme situasjonen som deg Zeph, der overtid vil kunne føre til betydelig større utbetalinger i noen perioder. Man kan ikke basere seg på disse pengene, da blir man fort rævkjørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...