Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grats med 4.2:)

hehe, takk..

men er forsatt skuffet :p vil ha betre kjøling vist eg skal gi mere volt, vet bare att det er skadelig med høg volt, ikkje kortid det er snakk om low life time :p

Tenkte på tørris kjøling =) så kan eg kanskje prøve på WR :cool:

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar
Begynner å bli betre, men skal vente med klokkingen, vet kanskje om en NL2 / tørr is kjøper eg kan kjøpe (A)

Digg:) blir det først gang med NL2/ tørris

Blir første gang får meg, er ikkje sikkert eg kjøper det røret, får se =) vet ikkje om eg vil isolere halve hovedkortet xD

Lenke til kommentar
Begynner å bli betre, men skal vente med klokkingen, vet kanskje om en NL2 / tørr is kjøper eg kan kjøpe (A)

Digg:) blir det først gang med NL2/ tørris

Blir første gang får meg, er ikkje sikkert eg kjøper det røret, får se =) vet ikkje om eg vil isolere halve hovedkortet xD

nei skjønner det, men hvis det blir så hadde det vært sykt kult. 4.2 ghz er digg det. Jeg er to lazy for å sjekke hva wr var igjen ?

Lenke til kommentar

Da er dice kjøleren komt ;) alt ser bra ut til en viss grad, da mangler eg stort sett bare tørris og isolasjon, kanskje litt motivasjon.. siden eg ikkje har eit HK ment til klokking, men ment til å brukest i 24/7 pcen min :p

Lenke til kommentar
Da er dice kjøleren komt ;) alt ser bra ut til en viss grad, da mangler eg stort sett bare tørris og isolasjon, kanskje litt motivasjon.. siden eg ikkje har eit HK ment til klokking, men ment til å brukest i 24/7 pcen min :p

hehe jeg kan motivere deg jeg:D

tenk på gleden av å klokke så heftig at hele pc-en går til hælvette<3:)?

Lenke til kommentar

hele faktisk :wow: , det liker eg ikkje, vurderer å kjøpe eit fox++ mars, de klarer jo ein del FSB, og er jamt over eit godt kort til å klokke med, men alt kommer an på økonomien ;) skal se kva som skjer videre.. :) men klokking blir det samma faen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...