MrBBs Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Da testet eg litt mere, kom bare litt lenger, @ 61% OC med vannkjøling.. skal eg prøve på høgere resultat? synest volten er vel høy nå... Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Grats med 4.2:) hehe, takk.. men er forsatt skuffet vil ha betre kjøling vist eg skal gi mere volt, vet bare att det er skadelig med høg volt, ikkje kortid det er snakk om low life time Tenkte på tørris kjøling =) så kan eg kanskje prøve på WR Endret 5. mai 2009 av MrBBs Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) japp:) Lykke til med WR. Digger at du setter sånne mål way to go:) ta deg en Nick and Johnny og clock i vei:D Endret 5. mai 2009 av Rulator Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Skulle til å spørre kven faen nick and johnny var xD haha, er ikkje så kjapp, ligger med 39 i feber.. da er det ikkje ofte man tenker over volten:P kanskje difår eg klarte 4,2 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den er kjip:/ god bedring nå må jeg nesten spise frokost > dusje å løpe til skolen :O Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Begynner å bli betre, men skal vente med klokkingen, vet kanskje om en NL2 / tørr is kjøper eg kan kjøpe (A) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Begynner å bli betre, men skal vente med klokkingen, vet kanskje om en NL2 / tørr is kjøper eg kan kjøpe (A) Digg:) blir det først gang med NL2/ tørris Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Begynner å bli betre, men skal vente med klokkingen, vet kanskje om en NL2 / tørr is kjøper eg kan kjøpe (A) Digg:) blir det først gang med NL2/ tørris Blir første gang får meg, er ikkje sikkert eg kjøper det røret, får se =) vet ikkje om eg vil isolere halve hovedkortet xD Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Begynner å bli betre, men skal vente med klokkingen, vet kanskje om en NL2 / tørr is kjøper eg kan kjøpe (A) Digg:) blir det først gang med NL2/ tørris Blir første gang får meg, er ikkje sikkert eg kjøper det røret, får se =) vet ikkje om eg vil isolere halve hovedkortet xD nei skjønner det, men hvis det blir så hadde det vært sykt kult. 4.2 ghz er digg det. Jeg er to lazy for å sjekke hva wr var igjen ? Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 den er bare usle 5062,3mhz E5200 har jo 6217mhz, så da må egentlig enten det vere en jævli dårlig chip på E5300's, eller så er den WR veldig "enkel" å ta Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har selv bestillt E5300 og GIGABYTE UD3P, forhåpentligvis får jeg en bra chip! Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Lykke til da Lag ein egen post og post i vei! trenger mer aktivitet på denne delen av forumet Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har selv bestillt E5300 og GIGABYTE UD3P, forhåpentligvis får jeg en bra chip! /JOIN MrBBs svar:D Lykke til:) Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Da er dize kjøleren sendt i posten, må bare gjere meg klar, bestille tørr is, og ta meg tid til å skru ut alt av hw siden eg ikkje vil prøve det inni kabinettet Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da er dize kjøleren sendt i posten, må bare gjere meg klar, bestille tørr is, og ta meg tid til å skru ut alt av hw siden eg ikkje vil prøve det inni kabinettet WOOOHOOO:D bilder under monterings prosessen:)? Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Hmm, kommer an på, vist det går bra så kan eg legge ut noken Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Da er dice kjøleren komt alt ser bra ut til en viss grad, da mangler eg stort sett bare tørris og isolasjon, kanskje litt motivasjon.. siden eg ikkje har eit HK ment til klokking, men ment til å brukest i 24/7 pcen min Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da er dice kjøleren komt alt ser bra ut til en viss grad, da mangler eg stort sett bare tørris og isolasjon, kanskje litt motivasjon.. siden eg ikkje har eit HK ment til klokking, men ment til å brukest i 24/7 pcen min hehe jeg kan motivere deg jeg:D tenk på gleden av å klokke så heftig at hele pc-en går til hælvette<3:)? Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 hele faktisk , det liker eg ikkje, vurderer å kjøpe eit fox++ mars, de klarer jo ein del FSB, og er jamt over eit godt kort til å klokke med, men alt kommer an på økonomien skal se kva som skjer videre.. men klokking blir det samma faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå