Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg har en xbox 360 core med trådkontroller og minnekort men syns den er kjedelig og lite fin å se på i forhold til premium og elite så har jeg tenkt å kjøpe ny men er det verdt det jeg får hdmi harddisk og headsett pluss trådløs kontroller og to spill er det verdt det? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg har en xbox 360 core med trådkontroller og minnekort men syns den er kjedelig og lite fin å se på i forhold til premium og elite så har jeg tenkt å kjøpe ny men er det verdt det jeg får hdmi harddisk og headsett pluss trådløs kontroller og to spill er det verdt det? Jeg solgte selv min launch premium 20 GB for å kjøpe meg Elite. Eliten er jo sinnsykt smooth å se på! Men jeg annbefaler deg kjøpe ny, kun hvis du føler behov for å ha harddisk(hvis du vil installere spill på den for å få kjappere loading, mindre støy etc.) Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 får se om jeg får lov da mamma sier jeg ikke trenger når jeg allerede har : / men får se Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 får se om jeg får lov da mamma sier jeg ikke trenger når jeg allerede har : / men får se lol, hørt den før. Men mamma har ofte rett Det er jo egentlig ingen kjempegod grunn for at du skal skaffe deg en Premium. Du kan jo bare kjøpe en HDD? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 men hvis jeg kjøper en hdd og kjøper de to spillene og hdmi og headsett og nettkabel så blir det dyrere en å kjøpe premium pluss at jeg får en helt ny med trådløs kontroller jeg trenger hd kaabel flere spill hdd headsett og en nettkabel fordi jeg vil spille online hva lønner seg best kjøpe ny eller oppgradere pluss at jeg får en fet dvd spiller i sølv i steden for en styg hvit Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 noen tips til hvilken xbox 360 hva jeg trenger av tilbehør seff en til kontroller Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 noen som har forslag til hvilken xbox 360 ? jeg tror jeg velger elite har ipod som jeg kommer til å bruke som musikk men hva mer trenger jeg ? Lenke til kommentar
xoalidx Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 noen som har forslag til hvilken xbox 360 ? jeg tror jeg velger elite har ipod som jeg kommer til å bruke som musikk men hva mer trenger jeg ? kjøp deg en hardisk. jeg kjøpte meg en-box360 arcade for litt siden.fikk ikke med en hardisk men jeg hadde en fra før.jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå