jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hei Først og fremst; er utrolig nybegynner når det gjelder bil. 18 år, hatt lappen i 3 uker idag, så beklager hvis jeg virker håpløst uvitende. Hadde lyst til å kjøre noe enkelt med bilen for å få den til å se litt "tøffere" ut Noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen da? Bilde av bilen: http://www.home.no/gromit190/bil/img/Bilde005.jpg Så på disse: http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=136429 Går det an å sette disse inn i frontlyktene på min Toyota Corolla 96modell 1.3? Lyktene på bilen: http://www.home.no/gromit190/bil/img/Bilde006.jpg Tips? Kommentarer? Mvh Birger EDIT: Leser at disse angel eyes er til europeiske modeller =/ Endret 1. mai 2009 av gromit190 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fysj da, har du ikke bmw så ikke sett in angel eyes. Ellers er andre små inngrep som øyelokk, hvite blinklys, etc småting som kan hjelpe på. Nye felger vil også gi et greit løft utseendemessig. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Takk for tipset, skal se hva jeg finner Har 15tommers alufelger på sommerdekkene, de ser mye bedre ut enn de stygge vinterdekkene der Kan poste et bilde av hvordan bilen ser ut nå Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lyktelist kan du sette på. Da får du en litt røffere look. Ellers kan du jo ta en titt på samme siden. Masse snæx der Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ikke sett på sånt dill, fjern sotinga, poler bilen så den blir helt strøken, kjøp noen breie 16" med kant, senk bilen med nye fjærer, kjøp en grom cd_spiller og spar resten av penga til neste bil. my 5 cents Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 SteffenMA: Det kunne blitt litt kult, tror jeg skal bestille slike Var nettop en slik side jeg var ute etter Daily-Drifter: Takk for tipsene. Sotinga tror jeg lar være på. De dekkene jeg har på nå ser ganske bra ut. Tror ikke jeg vil senke bilen (ganske mange humper på vei til jobb og sånn. Heller litt for høyt enn litt for lavt). Men en spiller blir det etterhvert dvs. spilleren som står i er ganske fet, kjøper vel en sub+forsterker etterhvert Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 utover felg og senk er det vel begrenset hva som kan gjøres for en slik bil.... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Å sette på alt av slikt dill dall er bare dumt på en sånn bil. Vil du at bilen skal se bedre ut, er det bare pene felger, senk, nye frontlykter, polering og polerte endestusser som gjør seg på en slik bil. Edit: Angel eyes er til BMW! Ser bare latterlig ut på andre biler. Endret 2. mai 2009 av Akse Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Vær så snill og fjern den varebil-sotinga! Jeg støtter Daily-Drifter sitt innlegg fullt ut! Lakken skriker etter polish og beskyttelse. Denne så ganske bra ut: Her finner du sikkert litt inspirasjon: http://www.toyotanation.com/forum/showthread.php?t=219719 Endret 6. mai 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Den var stilig Takk for linken. Har lyst på en omlakkering, ja. Hvor dyrt er dette, vanligvis? Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Omlakkering er dyrt. En god polering gjør underverker, så så lenge du ikke har sår eller skader i lakken som ikke lar seg utbedre med godt stell, så ville jeg spart de penga. Er også enig i at du bør fjerne sotinga og drite i angel-eyes. Sats på pene felger! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) kommer helt an på hvor bra du skal ha det og hvor mye jobb som er med karosseriet, samt om lakkerer må demontere og maskere eller om du gjør det selv... mellom 5 og 40 000 vil jeg si hehe.. edit: og skal du bytte farge så det må lakkeres i motorrom inni dører osv eller skal det bare lakkes utapå, hvor dyr lakk du skal ha og hvor mye klarlakk som skal brukes osv påvirker også prisen selvfølgelig. Det lureste er å vise bilen til et verksted og si hva du ønsker ift resultat så får du nok et overslag på jobben. mitt råd er å bare gjøre lakken som allerede er så bra som mulig og spare penga til neste bil som jeg skrev over her... lykke til Endret 8. mai 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blank, rød bil er fett. Drit i å tenke på lakkering, det er dyrt og kun sløsing med penger. Legg heller litt penger i litt kjærlighet til lakken du allerede har, så kommer den til å bli blank og fin. Om du er interessert i det, så kan du ta turen innom den store bilpleietråden som du finner under bilpleiekategorien. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ja lakkering blir for dyrt. Skal vaske bilen skikkelig og bone den. Legger ut bilde av resultatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå