DraZeN Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva er best til å gjøre forskjellige casemod duppeditting av dremel og stikksag? Stikksag bruker man jo mye mindre blad på! Men dremel den er liten og veldig handy å manøvrere og kommer til på mange plasser! Hva mener dere er best? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Dremel er ikke noe tess til å skjære ut hull på kabinett til vindu, men stikksag tok jobben lekende lett. Det hører til at jeg ikke hadde de beste verktøyene til å bearbeide stål på dremelen, men til akkurat skjæring er stikksag best. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 han har så rett men dremelt er fin å fixe alt annet med liksom, feks slipe litt her , kutte litt der "bra sagt" av meg..... ehhh Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ikke noe problem å kappe hull til vindu med Dremel. Brukte forsterkede kutteblader, brukte ca. halvannen skive til å kappe vindu i et Chieftec. Runde hjørner. Ble så fint at... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hvor lang tid brukte du da? jeg brukte vel en 10-15 min med stikksag. Kan umulig ha tatt kortere tid med dremel. Dessuten er stikksag allsidig, til å sage i hardere metall med også, og tykkere. Bruker fintaggete blader for metall fra clas ohlson og ingen av de er utgåtte ennå etter et stk vindu i chieftec dør og Ho-Man i taket på chieftec'en. http://home.no/dropit33 for mer info angående den saken. Bruk stikksag! til de store sakene og dremel til mindre ting. Stikksag egner seg til viftehull på 80mm og større... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå