Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor kjøpe denne Audi a4 !?


Anbefalte innlegg

Man kjøper audi kun fordi man kan synes den ser bra ut og ikke for noe annet. Jeg simpelten aner ikke hvorfor så mange kjører det. BMW er bedre å kjøre, bedre kjøregenskaper, enklere å skru på, lager bedre motorer, bakhjulstrekker, mye mer kjølreglede etc etc. Listen kunne vært mye lengre.

BMW er vel også blandt den mest sportsligste familieblien man kan få tak i.

 

I say no more.

 

:!:

 

Aner jeg en fanboy :p

er ikke fanboy bare fordi han kommer med fakta ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er biler jeg har sjekka ut og som jeg kunne tenkt meg.

 

-Audi A4

-Audi 100

-Audi 80

-Mazda 626 2.0 GLX A/C

-Opel Vektra

-Renault Laguna

-BMW 3 serie 320i/316

-Toyota Carina

-Honda Accord

 

 

Spesielt mazdaen var ganske så cool ! Syntes også bwm er fete, men de er så hardt kjørt. Særlig de rimlige 3 serie bilene. I la oss si 15-30000,- klassen.

 

Sånn type bil som denne Toyota carina er jeg interessert i

 

56_391172863.jpg

Lenke til kommentar
Man kjøper audi kun fordi man kan synes den ser bra ut og ikke for noe annet. Jeg simpelten aner ikke hvorfor så mange kjører det. BMW er bedre å kjøre, bedre kjøregenskaper, enklere å skru på, lager bedre motorer, bakhjulstrekker, mye mer kjølreglede etc etc. Listen kunne vært mye lengre.

BMW er vel også blandt den mest sportsligste familieblien man kan få tak i.

 

I say no more.

 

:!:

 

Aner jeg en fanboy :p

er ikke fanboy bare fordi han kommer med fakta ;)

 

Problemet med gammel BMW er å finne en som er velholdt. Det er alltid noen som liker å kjøre fort som eier BMW-er. Tror ikke mange BMW-eiere med hånden på hjertet kan si at de aldri har herjet, sladdet og rassert bilen sin.

 

 

Oppgave: Finn en pen, orginal E36 med M50B20. Pris maks 50 tusen. Hvor mange håpløse biler må du gå gjennom før du finner denne ene? Forferdelig mange. Fytti grisen så mye stygg styling som folk setter på. E36 er ikke akkurat bilen man skiller seg ut med, nesten bare ungdommer som eier de. Eller innvandrere.

Lenke til kommentar
Man kjøper audi kun fordi man kan synes den ser bra ut og ikke for noe annet. Jeg simpelten aner ikke hvorfor så mange kjører det. BMW er bedre å kjøre, bedre kjøregenskaper, enklere å skru på, lager bedre motorer, bakhjulstrekker, mye mer kjølreglede etc etc. Listen kunne vært mye lengre.

BMW er vel også blandt den mest sportsligste familieblien man kan få tak i.

 

I say no more.

 

:!:

 

Aner jeg en fanboy :p

er ikke fanboy bare fordi han kommer med fakta ;)

 

Problemet med gammel BMW er å finne en som er velholdt. Det er alltid noen som liker å kjøre fort som eier BMW-er. Tror ikke mange BMW-eiere med hånden på hjertet kan si at de aldri har herjet, sladdet og rassert bilen sin.

 

 

Oppgave: Finn en pen, orginal E36 med M50B20. Pris maks 50 tusen. Hvor mange håpløse biler må du gå gjennom før du finner denne ene? Forferdelig mange. Fytti grisen så mye stygg styling som folk setter på. E36 er ikke akkurat bilen man skiller seg ut med, nesten bare ungdommer som eier de. Eller innvandrere.

 

Derfor kjøpte jeg audi og ikkje bimmå ;)

Lenke til kommentar

Er ikke så fryktelig artig å mate på den seige og late BMW-sekseren da, bruker mye suppe gjør det også. Fordelen er suverene kjøreegenskaper. Jævlig deilig å ha helt nøytral styring, også ved kraftig gasspådrag. Jeg skjønner godt de som vil ha BMW, men de fleste går nok litt for langt i glorifiseringen av det merket spør du meg. Skulle tro mange av de var helt koko sånn som de skryter uhemmet av BMW.

 

For min egen del foretrekker jeg faktisk turbofirer. Elsker skyvet fra turboen!

Lenke til kommentar
Hadde en Renault laguna 95 modell. Eneste som var bra med den var at det var veldig bra bil å bygge anlegg i :D Det var derfor jeg hadde den også. Da den rusta i stykker kondemnerte jeg den på dynga :p

 

 

haha hørtes ikke bra ut :D, hva kjører du nå da ?

 

A4 06mod stasjonsvogn Familiebil :)

Lenke til kommentar
Dette er biler jeg har sjekka ut og som jeg kunne tenkt meg.

 

-Audi A4

-Audi 100

-Audi 80

-Mazda 626 2.0 GLX A/C

-Opel Vektra

-Renault Laguna

-BMW 3 serie 320i/316

-Toyota Carina

-Honda Accord

 

Lista opp en interessant liste her. Men hadde du spurt meg ville jeg sagt. Finn 1 feil. Kanskje to. Vil si du har ramset opp en del gode driftsikre biler her. Unntak to stykker. Laguna og vectra.

 

Vil bare presisere med en gang. Biler som er VELDIG gode, personlig efaring, er Audi 100 og 80. De er kanskje ikke bilverdenes morsomste biler, men de HOLDER.

 

De er galvaniserte, så du kan finne biler som er 15-20 år gamle uten rust, de har store motorer som er tynet minimalt, så her er det motor som holder, dog ikke noe for fartsfantomer. Fint interiør for å være så gamle.

 

Mazda 626 er jo også en røver da. Kåret til den mest driftsikre bilen(skal se om jeg finner linken etterpå).

 

Toyota Carina er også en veldig driftsikker bil. end of story.. Selv synes jeg Toyota er veldig kjedelige biler. Er liksom en sykt driftdsikker motor, men ikkeno mer av interesse egentlig, dog en objektiv mening.

 

BMW er jo også greit, de har jo tross alt de mest fornøyde kundene. Samt bakhjulstrekk, noe jeg tror har en innvirkning på hvorfor mange unge liker bmw :- D Hørt at BMW også har de dyreste delene av av bilmerkene. ( dog usikker ) Noen som kan bekrefte?

 

Mange gode biler du vil komme til å like. Viktigste er å se på standaren på bilene når du kjøper dem. Dog, jeg vil si Audiene med galvaniseringen stiller sterkt. (80 og 100) Samt Mazdaen.

 

Hørt at deler av mazdaen også er galvanisert, noen som kan bekrefte? :p

Lenke til kommentar
Er ikke så fryktelig artig å mate på den seige og late BMW-sekseren da, bruker mye suppe gjør det også. Fordelen er suverene kjøreegenskaper. Jævlig deilig å ha helt nøytral styring, også ved kraftig gasspådrag. Jeg skjønner godt de som vil ha BMW, men de fleste går nok litt for langt i glorifiseringen av det merket spør du meg. Skulle tro mange av de var helt koko sånn som de skryter uhemmet av BMW.

 

For min egen del foretrekker jeg faktisk turbofirer. Elsker skyvet fra turboen!

går utifra at du kjører japse da, og i det tilfellet blir det vel draget fra turbofireren^^

Lenke til kommentar
Man kjøper audi kun fordi man kan synes den ser bra ut og ikke for noe annet. Jeg simpelten aner ikke hvorfor så mange kjører det. BMW er bedre å kjøre, bedre kjøregenskaper, enklere å skru på, lager bedre motorer, bakhjulstrekker, mye mer kjølreglede etc etc. Listen kunne vært mye lengre.

BMW er vel også blandt den mest sportsligste familieblien man kan få tak i.

 

I say no more.

 

:!:

 

Aner jeg en fanboy :p

er ikke fanboy bare fordi han kommer med fakta ;)

 

Fakta?

Audi er mye bedre biler og kjøre enn BMW, de har langt bedre kjøreegenskaper, og MYE mer kjøre og eiereglede.

 

Hadde man kunnet kjøpe BMW fordi de var fin, kunne jeg skjønt hvorfor noen kjøpte dem, men det går ikke ann det heller.. Det finnes noen som ser "OK" utvendig, men når du setter deg inni.. Herregud.

 

Til trådstarter, hvorfor du skal kjøpe en A4. Ikke uten grunn alle annbefaler disse bilene (og ikke kebabtraller). Eierglede/Kjøreglede. Og den fungerer like bra fra a-å som til leking :)

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
Til trådstarter, hvorfor du skal kjøpe en A4. Ikke uten grunn alle annbefaler disse bilene (og ikke kebabtraller). Eierglede/Kjøreglede. Og den fungerer like bra fra a-å som til leking :)

Det er en grunn til BMW er mer populært blant ungdommer enn Audi. Ungdommen liker fart og lek, fart greier nok Audi, men på lek er BMW bedre. Vinter og bakhjulsdrift, blir fort mye mer følelser ut av det enn framhjulsdrift.

 

Edit: A4 er dritt kjedelig. Du kan like så godt kjøpe Golf, Ford Focus eller Volvo V50.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Til trådstarter, hvorfor du skal kjøpe en A4. Ikke uten grunn alle annbefaler disse bilene (og ikke kebabtraller). Eierglede/Kjøreglede. Og den fungerer like bra fra a-å som til leking :)

Er det av samme grunn som "alle" anbefaler deg og ikke kjøpe A4 fra denne tida eller?

 

 

Til trådstarter, hvorfor du skal kjøpe en A4. Ikke uten grunn alle annbefaler disse bilene (og ikke kebabtraller). Eierglede/Kjøreglede. Og den fungerer like bra fra a-å som til leking :)

Det er en grunn til BMW er mer populært blant ungdommer enn Audi. Ungdommen liker fart og lek, fart greier nok Audi, men på lek er BMW bedre. Vinter og bakhjulsdrift, blir fort mye mer følelser ut av det enn framhjulsdrift.

 

Edit: A4 er dritt kjedelig. Du kan like så godt kjøpe Golf, Ford Focus eller Volvo V50.

Det er vel nettopp på grunn av bakhjulsdrifta at mange velger BMW. Er enig i at A4 er nokså kjedelig, men med turbo og Quattro begynner det å likne noe. Dog er kvalitetsinntrykket elendig etter å ha hatt en sånn i familien. Ford Focus har i det minste klasseledende kjøreegenskaper da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...