Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor kjøpe denne Audi a4 !?


Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg anbefalinger her å der om å kjøpe audi a4 hele tiden. Den er jo så standard og kjedelig. ''Alle'' har den syntes jeg.

 

Hva er det som er så bra med denne kontra andre biler i samme prisklasse (30000-50000,-)

 

Kjørelærern min sverga også til audi og mente at det er gode og sikre biler.

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
audi a4 er noe av det kjedeligste du får tak i, og i tillegg er de vel fremhjulsdrevne?..

 

yo hva skal jeg kjøpe da. Er så usikker as, det blir min første bil og kommer ikke til å style og tune bilen. Er ikke opptatt av racing eller råner kulturen. Skal ha en bil som ser bra ut og som er god å kjøre.

 

En typisk komme seg fra a-å bil. Bor i Oslo så blir jo omtrent bare by kjøring for det meste. Eneste kravet mitt egentlig er at den skal ha 4 dører og se cool ut.

 

Renault Laguna syntes jeg ser fin ut, særlig bakpartiet. Og så er jo opel vektra ganske fin, men opel er ikke så bra.

Lenke til kommentar
Jeg vet om 2 personer som har den hvor begge har hatt mye problemer med motor og "merkeverksted".

 

Hvis det er kriteriene for å "holde seg unna" et merke, så blir det vel ikke så mange alternativer igjen...

Man ender vel da opp med Mercedes, Volvo eller Saab :)

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Renault er vel strengt tatt det værste merket du kan rote deg borti. Det kommer gang på gang frem at franske biler er generelt dårlige, med renault i spissen.

 

Audi a4 hadde også veldig problemmer med forstilling på sine biler på slutten av 90 tallet. Så de er ikke feilfrie de heller (Det er jo ingen biler).

 

Det finnes mange kule biler der ute. Ta deg en tur på finn og sjekk rundt.. Så kom tilbake til denne tråden med valgene. Så skal vi jo allids klare å si noe om bilene..

 

Det er mange bilmerker som matcher Audi, men Audi har som oftest litt kvalitetsfølelse og bevist valg av interiør.

 

Det er mange bilmerker jeg kan anbefalle, men jeg synes du skal holde deg unna fransk (unntak noen modeller som klarer seg bra).

Lenke til kommentar
Audi a4 hadde også veldig problemmer med forstilling på sine biler på slutten av 90 tallet. Så de er ikke feilfrie de heller (Det er jo ingen biler).

 

Det som skremmer meg vekk fra A4, er at man kan sette fra seg bilen på en regnværsdag og komme tilbake noen timer senere for å oppdage at vinduene har senket seg helt ned automatisk(??), og interiøret er gjennomtrukket av vann. En venn av meg holdt på å rive av seg håret i frustrasjon over dette, og merkeverkstedet hadde ingen konkrete svar på hvorfor det skjedde.

Lenke til kommentar
Audi a4 hadde også veldig problemmer med forstilling på sine biler på slutten av 90 tallet. Så de er ikke feilfrie de heller (Det er jo ingen biler).

 

Det som skremmer meg vekk fra A4, er at man kan sette fra seg bilen på en regnværsdag og komme tilbake noen timer senere for å oppdage at vinduene har senket seg helt ned automatisk(??), og interiøret er gjennomtrukket av vann. En venn av meg holdt på å rive av seg håret i frustrasjon over dette, og merkeverkstedet hadde ingen konkrete svar på hvorfor det skjedde.

 

Whaaat ? :O

Lenke til kommentar
Audi a4 hadde også veldig problemmer med forstilling på sine biler på slutten av 90 tallet. Så de er ikke feilfrie de heller (Det er jo ingen biler).

 

Det som skremmer meg vekk fra A4, er at man kan sette fra seg bilen på en regnværsdag og komme tilbake noen timer senere for å oppdage at vinduene har senket seg helt ned automatisk(??), og interiøret er gjennomtrukket av vann. En venn av meg holdt på å rive av seg håret i frustrasjon over dette, og merkeverkstedet hadde ingen konkrete svar på hvorfor det skjedde.

 

Dette skjedde meg også! Men da hadde jeg ikkje mere batteri i nøkkelen, så jeg løste døra manuelt. Rart at det skulle skje da uansett.. Kom ned i garasjen dagen etter og 2 av vinduene var helt nede.

 

06 audi a4.

Lenke til kommentar

Er dette et kjent VAG problem? Jeg parkerte ved siden av en ganske ny A3 i vinter, relativt påkostet modell med skinnseter og hele pakka, med alle 4 rutene nede i 10 kuldegrader. Jeg begynte å lure litt på hvem i all verden som går fra bilen sin sånn, spesielt midt på vintern, men da har det kanskje en "logisk" forklaring? :p Kan ihvertfall tenke meg det var behagelig å sette seg i de skinnsetene. :!:

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Er dette et kjent VAG problem? Jeg parkerte ved siden av en ganske ny A3 i vinter, relativt påkostet modell med skinnseter og hele pakka, med alle 4 rutene nede i 10 kuldegrader. Jeg begynte å lure litt på hvem i all verden som går fra bilen sin sånn, spesielt midt på vintern, men da har det kanskje en "logisk" forklaring? :p Kan ihvertfall tenke meg det var behagelig å sette seg i de skinnsetene. :!:

 

Nå blir vel ikke setene så mye kaldere av å ha vinduene nede, biler er jo ikke akkurat godt isolerte. Med forbehold om at det ikke snødde selvsagt.

Lenke til kommentar

Man kjøper audi kun fordi man kan synes den ser bra ut og ikke for noe annet. Jeg simpelten aner ikke hvorfor så mange kjører det. BMW er bedre å kjøre, bedre kjøregenskaper, enklere å skru på, lager bedre motorer, bakhjulstrekker, mye mer kjølreglede etc etc. Listen kunne vært mye lengre.

BMW er vel også blandt den mest sportsligste familieblien man kan få tak i.

 

I say no more.

Lenke til kommentar
Man kjøper audi kun fordi man kan synes den ser bra ut og ikke for noe annet. Jeg simpelten aner ikke hvorfor så mange kjører det. BMW er bedre å kjøre, bedre kjøregenskaper, enklere å skru på, lager bedre motorer, bakhjulstrekker, mye mer kjølreglede etc etc. Listen kunne vært mye lengre.

BMW er vel også blandt den mest sportsligste familieblien man kan få tak i.

 

I say no more.

 

:!:

 

Aner jeg en fanboy :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...