Gå til innhold

[Løst]Nye Fotballsko :)

ACMilan

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nye fotballsko med faste knotter etter at mine gamle Nike mercurial Vapor IV ble for små. Jeg spiller sentral midtbane og trenger en sko som er god å slå pasninger med, til å skyte med og til å føre ballen med.

Jeg var veldig fornøyd med Vapor og vurderer og kjøpe nye. I tillegg lurer jeg litt på om jeg skal kjøpe Nike Total 90 Laser FG. Har sjekket litt rundt på nettet og det står blant annet at det var en veldig bra sko når det gjaldt pasninger, skudd. Det sto også at den var veldig tung og ikke noe god å løpe i. Leste også at Rooney måtte få spesiallagde såler i sine sko fordi de var så vonde å løpe i, så lurer veldig på om det er en bra sko for en sentral midtbanespiller?

Har også vurdert Nike mercurial Talaria III FG. Har aldri hatt sånne sko, men lurer på om de er gode og kan tilfredsstille en sentral midtbane sine oppgaver på banen?

Har en veldig smalt lest og derfor alltid brukt Nike, noe som jeg er veldig fornøyd med.

Er også åpen for andre forslag til sko i Nike.

Håper noen vil svare så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...