Romanowa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har veldig lyst på en jobb der jeg får betalt etter hva jeg presterer, noen ideer om slike arbeidsplasser? Skal være deltid. Helst ikke telefonsalgsjobber, leter altså etter jobber man ikke tenker på right away. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jordbærplukker, ev. andre sessongjobber? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Er vel det med telefonsalg, avisbud og annet bud? Endret 3. mai 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har veldig lyst på en jobb der jeg får betalt etter hva jeg presterer, noen ideer om slike arbeidsplasser? Skal være deltid. Helst ikke telefonsalgsjobber, leter altså etter jobber man ikke tenker på right away. ta taxilappen , så får du kjøre til du ser stjerner og nisser danse over veibanen..du kan jobbe så mye du vil, fins ingen arbeidslov eller regler på det i norge. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Transport generelt er mye basert på prosenter av innkjørt. Ofte avhengig av hva man avtaler med bileier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå