Klette Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Du er aldri får ny, manualen er genial. Emerge systemet er genialt Du får alt skreddersydd til din pc Kjempe hyggelige folk på formet deres Posten over gjelder også i irc kanalen Du lærer enormt mye. +++ Fikk akkuratt det opp å kjøre som det skulle, må inrømme at det har vært en lang prossess, ja, men det er absolutt verdt.. Anbefales på det sterkeste... ( og ja, denne posten var får å terge litt med MarcelSB ) Lenke til kommentar
drall Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 PORTAGE! forumet optimalisering USE flags Larry the cow tilpassing Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 hehe Gentoo er supert det, Larry the Cow er jo dritkul da Men skal jeg virkelig go advanced drar jeg en LFS MarcelSB Edit: srkeivelif Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Gentoo er supert det, og emerge er noe av det beste siden "sliced bread". Et minus er at "emerge kde" tar laaaaang tid. Kanskje på tide å skifte ut Duron prosessoren min.... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Gentoo er supert det, og emerge er noe av det beste siden "sliced bread". Et minus er at "emerge kde" tar laaaaang tid. Kanskje på tide å skifte ut Duron prosessoren min.... Har P4 1,8 @ 2,1Ghz - tar fortsatt laaang tid så tror ikke det spiller så stor rolle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå