Gloms Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Har kjøpt meg ipod classic og har funnet ut at man må konvertere filene fra pcen for å kunne legge de over på ipoden. Bruker Videora, og synes det konverterer bra. Eneste som er litt kjipt er at man bare kan konvertere en fil om gangen og hvis jeg vil sette noen andre i kø må jeg gå gjennom den samme menyen igjen, hvor man velger fil osv. Da tar det drit lang tid å f.eks legge over en sesong av en serie eller lignende. Så er det noen her som vet om et program som ikke er så tungvindt å bruke med tanke på å konvertere flere filer? Eller går det ann å fikse det slik i videora og? Hadde vært bra hvis det gikk ann å bare hake av et sted i videora for "use these settings on all files" eller lignende. Har funnet ut at man kan hoppe over et par step, men det er fortsatt tungvindt. Endret 1. mai 2009 av Gloms Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 DVDVideoSoft bruker jeg, det er gratis, og raskt å bruke, kan ta flere oppgaver i slengen... RandiA Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Lasta det ned og det funker drit bra. Men når jeg legger over episodene i itunes kommer de under "Filmer". Når jeg da går på de på ipoden ligger alle bare nedover. Det er veldig lite praktisk hvis man har flere sesonger av en serie. Går det ann å lage spillelister eller mapper under "Film"? Sånn at man kan legge sesongene i hver sin mappe og organisere de litt bedre? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ja, jeg har navnet mine videoer og lagt i gruppe de som hører sammen, serier f.eks. Mange muligheter til rydding og orden her. RandiA Endret 6. mai 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Har converta masse family guy sesonger, men får ikke lagt de over i tv-programmer delen. Alle episodene legger seg på "filmer" og så har jeg laga egne spillelister med navnet på hver sesong, så når jeg går inn på "film" er alle sesongene der organisert, men i itunes og på ipoden ligger de under "filmer" hvordan får jeg de over i "tv-programmer"? har prøvd å dra de over, men det går ikke. Endret 6. mai 2009 av Gloms Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Har converta masse family guy sesonger, men får ikke lagt de over i tv-programmer delen. Alle episodene legger seg på "filmer" og så har jeg laga egne spillelister med navnet på hver sesong, så når jeg går inn på "film" er alle sesongene der organisert, men i itunes og på ipoden ligger de under "filmer" hvordan får jeg de over i "tv-programmer"? har prøvd å dra de over, men det går ikke. Noen som kan hjelpe meg med den der eller? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høyreklikk -> Vis info -> Valg (tab nr. 4) -> Medietype -> TV-program. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høyreklikk -> Vis info -> Valg (tab nr. 4) -> Medietype -> TV-program. Ja, se der...at jeg glemte den da. Den bruker jeg når jeg merker en del filer og "gjør om" medietype:lydbok også. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå