MangoMadness Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er en jente som er fryktelig nysgjerrig på jentesex. Jeg og kjæresten min har diskutert det, og har kommet fram til at vi har lyst til å få tak i ei jente til, som vil bli med på noe. Men hvordan skal jeg ordne det? Kan jo ikke akkurat bare spørre ei på gata om hu vil ha sex med oss. Og vil jo ikke akkurat få med noen vi kjenner veldig godt fra før av heller. Noen tips?? Internettsteder osv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gaysir.no er vel det du leter etter. Lenke til kommentar
MangoMadness Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) hahaa. tror det funker dårlig. kjæresten min er ikke akkurat intoo gutter. uansett er det mest for min skyld vi gjør dette. og jeg har nok med én gutt Endret 1. mai 2009 av MangoMadness Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Én. Uansett, du får ikke tak i det, med mindre du er en hunk^2. Kanskje ei feit dame er interessert, dog. Lenke til kommentar
MangoMadness Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Kanskje det funker sånn for deg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Én. Uansett, du får ikke tak i det Tro det eller ei, det er enn nok jenter på gaysir som vil eksperimentere. Lenke til kommentar
MangoMadness Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Én. Uansett, du får ikke tak i det Tro det eller ei, det er enn nok jenter på gaysir som vil eksperimentere. nettopp ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ikke hør på Stifi, han har ikke peil. Du aner ikke hvor mange jenter som er nysgjerrige på jentesex. Jeg kjenner selv flere jenter som er nysgjerrig på det og vil prøve det ut. Kanskje det blir vanskeligere å få med en jente på trekant, men det vet jeg ikke så mye om. Nettsteder som deiligst og sånt kan også funke bra, da venninner ganske ofte har fått tilnærmelser fra jenter som tilsynelatende vil ha jentesex. Evt. om dere bor i Bergensområdet kan jeg høre om noen jeg kjenner kan være interessert i det Endret 1. mai 2009 av stakan Lenke til kommentar
MangoMadness Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Ikke hør på Stifi, han har ikke peil. Du aner ikke hvor mange jenter som er nysgjerrige på jentesex. Jeg kjenner selv flere jenter som er nysgjerrig på det og vil prøve det ut. Kanskje det blir vanskeligere å få med en jente på trekant, men det vet jeg ikke så mye om. Nettsteder som deiligst og sånt kan også funke bra, da venninner ganske ofte har fått tilnærmelser fra jenter som tilsynelatende vil ha jentesex. Evt. om dere bor i Bergensområdet kan jeg høre om noen jeg kjenner kan være interessert i det Hehe, bor nok mer på andre siden. Altså; Hedmark. Så det blir nok litt langt. :o Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Lett rydding av tull i tråden er gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg