Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Eg har ein oppgåve (i bokmål, eg bur på austlandet), om å skrive eit intervju med ein i familien eller ein annan eg kjenner som har flytta hit (til austlandet) frå ein annan kant av landet. Sjølvsagt blir det for teit for meg å intervjue far min, det kjennes berre heilt feil. Og av di, har eg oppdikta ein person. Ho heiter Gunnhild, og kommer frå Vestlandet ein stad. Kan nokon komme med ein idé om frå kvar ho kan komme frå? (helst ein stad med nynorsk skriftmål) Og kunne nokon vere kjempesnille og omsetje denne teksten til den dialekten dei snakkar der kvar du foreslår at ho kan "komme" frå?: Langhus er et tettsted utenfor Oslo, og mange av innbyggerne har flyttet hit fra andre kanter av landet. Selv om det er et sted med mange innflyttere, er det fint å vokse opp her. Vi har barneskoler her, og en ny, fin ungdomsskole. Hvis du liker å gå i butikker, er Skibyen en bra plass å besøke. Det er heller ikke langt til Oslo, med alle sine tilbud. Er du glad i sport og andre fritidsaktiviteter? Her har vi et idrettslag med mange medlemmer, i kirken er det flere kor, og ungdomsklubben holder åpent om kveldene. Jeg liker meg godt her, og det tror jeg dere ville ha gjort også. Æsj, den teksten er kvalm... Heile staden er prega av troa på at Austlandet er best. Aldri kom hit! Det er læraren min som har skreve den... ho har omtalt Ski, som Skibyen... blæh. Men det hadde vore VELDIG fint om nokon kunne omsetja den teksten til ein nynorsk-fylke-dialekt, og si kvar han er frå. Endret 6. mai 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Er det ikke det du nettopp selv skal gjøre da ? alså det er HELE arbeidsoppgaven din ? Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Nynorsken din treng ei grundig debokmålifisering, for å seie det slik. Sjølv kjem eg frå Nordfjordeid, som ligg i Sogn og Fjordane. Her pratar vi rimeleg likt nynorsk, eigentleg.. Men som Raude seier; du skal vel gjere dette sjølv? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. Skal du transkribere en dialekt med det vanlige alfabetet? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Er det ikke det du nettopp selv skal gjøre da ? alså det er HELE arbeidsoppgaven din ? Sjølvsagt er HEILE min, men det skader ikkje læraren min at eg berre finner opp ein imaginær person, og ber pent om at nokon kan hjelpe meg. Og denne omsetjinga er berre ein liten del av oppgåva, nesten ubetydelig, når hovudoppgåva er å skrive eit intervju. Nynorsken din treng ei grundig debokmålifisering, for å seie det slik. Kva er det med folk? Ein skal alltid påpeke og seie akkurat dét som er heilt soleklart. Sjølvsagt trenger eg å få bort all denne bokmålen. Men dessverre har eg faktisk snakka og skrevi bokmål heilt siden fyrste klasse. Og eg starta med å skrive nynorsk for ei veke siden. Eg spør om ein teneste, og vis dykk ikkje vil gi meg hjelp, så greit... Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. Skal du transkribere en dialekt med det vanlige alfabetet? Ja, eg ser at eg forklarte litt utydeleg. Eg meiner altså at eg lurar på om nokon ville vere så vennlig og omsetje den teksten til ein dialekt, f.eks. Vis me tar første linja: Bokmål: Langhus er et tettsted utenfor Oslo, og mange av innbyggerne... Ein dialekt: Langhus er ein tettstad uttafør Oslo, au mangi tå innboarane... Det er kva eg meiner. Altså å skrive det omtrent slik som dei ville sagt det på ein eller anna vestlandsk dialekt. Og vis det no er sånn at dykk alle synes dette er ein så uetisk og forferdeleg ting å gjere mot min stakkars gamle lærar, så greit, da får dykk tenkje det. Og da skal dykk få lov til å be meg om å skamme meg, men det kjem eg ikkje til å gjere, for "det ho ikkje veit, treng ho ikkje å vete, og kva ho ikkje veit, tar ho ikkje noko vondt av". Opp til dykk, eg spør berre om ein teneste... Ein teneste med "vær så snill" framfor. Endret 1. mai 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Haha, ser du på det som eit angrep på deg når eg tipsar deg om å sjå over det du skriv for å luke ut bokmålsord? No må du ta deg saman. Endret 1. mai 2009 av sandydandy Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Angrep er vel kanskje i sterkaste laget å seie, ja. Eg fjernar det. Men uansett. Orda gir ikkje noko utslag på nynorsk-ordlista eg har installert i nettlesaren for å luke bort feil ord. Og eg blir ikkje verdsmeister i alt med ein gong eg prøvar noko. Men det var no ikkje dette tråden handla om da... Dette ble noe av emnet. Men eg synst berre at det er keisamt å få kritikk for berre å spørje om ei teneste. -Ja, altså det med at: er ikkje heile oppgåva di, da? Som eg sa, vis dykk ikkje vil hjelpe, så greit. Ikkje si noko, da. Greit at du påpeker at eg skriv dårleg nynorsk, men som sagt så ser ikkje eg kva eg skriv feil. Endret 1. mai 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg brukte Odalizer.com til dette (må paste hele adressen til tråden siden fritekstoversettingen ikke funker akkurat nå): Langhus er et tettsted uttafør innaføre, og en heil smala ta innbiggerne har fløtt hit frå are kanter ta landet. Sjøl om det er et stælle me' en heil smala innflittere, er det fint å vækse opp her. Vi har barneskoler her, og en nir, fæl ungdomsskole. Hvis du liker å gå i butikker, er Skibien en itte så værst plass å besøke. Det er hæll itte langt tell innafør, me' alle sine tilbud. Er du glad i sport og are fritidsaktiviteter? Her har vi et idrettslag me' en heil drøss medlemmer, i kjærka er det fleir kor, og ungdomsklubben høller åpent om kveldene. Je liker mæ gøtt her, og det trur je døkk ville ha gjort au. Trøndalizer: Langhus e et tettsted utaførr hovedstadn', og mang tå innbyggeran hi flyttet hit frå aijner kanter tå laijnne. Sjøl om de' e et sted me mang innflyttere, e de' fint å voks opp her. Vi hi barneskoler her, og ein ny, fin ungdomsskole. Hvis du liker å gå i butikker, e Skibyen ein schnedig plass å besøke. De' e heller itj langt te' tigerstadn', me aill sine tilbud. E du glad i sport og aijner fritidsaktiviteter? Her hi vi et idrettslag me støggmang medlæmma, i kirken e de' fleir kor, og ungdomsklubben heill åpent om kveldene. Æ liker mæ godt her, og de' trur æ dåkk villja ha gjort å'. Du slipper kanskje unna med disse versjonene selv om de ikke er perfekte. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Ok, eg skal sjekke ut odalizer.com. Takk Lenke til kommentar
Quasir Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) eg kan hjelpe deg eg: Langhus er et tettsted utenfor Oslo, og mange av innbyggerne har flyttet hit fra andre kanter av landet. Selv om det er et sted med mange innflyttere, er det fint å vokse opp her. Vi har barneskoler her, og en ny, fin ungdomsskole. Hvis du liker å gå i butikker, er Skibyen en bra plass å besøke. Det er heller ikke langt til Oslo, med alle sine tilbud. Er du glad i sport og andre fritidsaktiviteter? Her har vi et idrettslag med mange medlemmer, i kirken er det flere kor, og ungdomsklubben holder åpent om kveldene. Jeg liker meg godt her, og det tror jeg dere ville ha gjort også. Langhus e eit tettsted utanfor Oslo, og månge av inbyggarane har flytta herte frå andre kantar av landet. Sjøl om det e eit sted med månge innflyttarar, så e det fint å voksa opp hèr. Me har ein barneskole, og ein ny, fine ungdomsskole. Hvis du like å gå i butikkar, e Skibyen ein bra plass å besøka. Det e hell ikkje langt te Oslo, med alle sine tilbud. E du glad i sport og andre fritidsaktivitetar? Her har me et idrettslag med månge medlemmar, i kjerkå e der flerre kor, og ungdomsklubben holde åpent om kveldane. Eg like med godt hèr, og det tror wg dåkke ville ha gjort o. Endret 1. mai 2009 av Quasir Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Odalizer.com gjer del vel om til odalsdialekt, og Odalen er korkje på Vestlandet eller i eit nynorskområde. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Vi går nok på samme skole. Jeg fikk den samme oppgaven og samme teksten i februar. Bred Hamar-dialekt: Langhus er et tettsted uttafor Oslo, og månge ta innbyggera har fløtti hit frå ændre kænter ta lændet. Sjøl om dæ er et stelle mæ månge innfløttere, er det fint å vækse opp her. Vi har bårneskoler, og en ny, fin ungdomsskule. Om du likje å gå i butikker, er Skibyen en bra plass å besøke. Dæ er heller itte långt tel Oslo, mæ ælle sine tilbud. Er du glad i sport og ændre fritidsaktiviteter? Her har vi et idrettslag mæ månge medlemmer, i kørkja er det flere kor og ungdomsklubben høld oppe om kvelda. Je likje meg godt her, og det trur je de ville ha gjort óg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant ’10’ innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå