Gå til innhold

Wimp invitasjon ønskast. Wimp er norges svar på Spotify.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wimp er jo ikke Norges svar på Spotify. Det er en tjeneste hvor man betaler på vanlig vis for å høre på musikk. Det geniale med Spotify er jo jo at man kan betale med reklame istedet for cash. Fjerner man reklamen er det bare en abonnementtjeneste igjen. Og skal man først betale med cash for musikken kan man jo like gjerne bruke feks. Itunes, som har større utvalg.

Jeg har liten eller ingen tro på Wimp. Det bringer intet nytt til bordet. Bare mindre enn det som har blitt bragt tidligere.

Lenke til kommentar

Nå spørst det kor lenge Spotify har råd til å halde på dersom dei ikkje får opp antal betalande brukarar.

Men rekner ikkje med at ein må betale pengar for å beta teste Wimp. Dei har musikk som Spotify ikkje har og, så hadde vore kjekt å prøve ut.

Lenke til kommentar
Men då må ein laste ned songane, utruleg tungvint.

Hæææ? For både Spotify og Wimp må du laste ned sangene for å høre dem. Forskjellen på feks. Itunes og Spotify(eller Wimp) er bare at på Spotify må man laste dem ned hver eneste gang man skal høre på dem. På Itunes trenger man kun å gjøre det én gang.

Lenke til kommentar

Når man streamer laster man ned data fra én maskin til en annen. Når man har hørt/sett ferdig streamingen er i prinsippet dataene borte og man må gå gjennom nedlastingsprosessen på nytt dersom man vil se/høre dataene igjen.

Lenke til kommentar
Wimp er jo ikke Norges svar på Spotify. Det er en tjeneste hvor man betaler på vanlig vis for å høre på musikk. Det geniale med Spotify er jo jo at man kan betale med reklame istedet for cash. Fjerner man reklamen er det bare en abonnementtjeneste igjen. Og skal man først betale med cash for musikken kan man jo like gjerne bruke feks. Itunes, som har større utvalg.

Jeg har liten eller ingen tro på Wimp. Det bringer intet nytt til bordet. Bare mindre enn det som har blitt bragt tidligere.

99 kroner måneden på iTunes=Ett album og to låter.

99 kroner måneden hos Spotify(Aner ikke hva Wimp vil koste)=All musikken du er i stand til å konsumere.

Det geniale med Spotify er ikke at du får gratis musikk, men at du har tilgang til uendelige mengder musikk, enten mot reklame eller et månedsbeløp. Om iTunes har større utvalg så er det rimelig irrelevant, du får jo ikke høre på musikken med mindre du betaler for den, og da blir det fort dyrere enn Spotify/Wimp.

Lenke til kommentar

Om det er noen som har mulighet å ordne det skulle jeg også likt å være med på lukket beta til Wimp.

For oss som bytter en del mellom computere og er online mesteparten av tiden er Spotify og Wimp fantastiske tilbud.

Med iTunes må man gjennom alt det innebærer. Bruk det som passer deg best. Empati er hyggelig.

Lenke til kommentar

Hei

Om noen har en invitasjon til wimp så tar jeg gjerne imot en. Jeg vil så veldig ha en wimp konto :(

Jeg har spørt Aspiro 3 ganger uten noe svar, heller ikke med Norske aspiro sjeffen svarer meg :cry:

Jeg klarte å fjuske til meg en konto ved hjelp av et program fra en torrent side. Men det varte ikke lenger en 2 timer før aspiro slettet alle kontoene og sperret den metoden :(

Siden jeg har invitert over 100 000 til spotify så må jeg nesten få 1 invitasjon til wimp med noen :D

Mvh

Spralien

MikroMann.net

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

wimp er en betalings tjeneste med musikk

altså en 2radio" du skal kunne velge musikken og lage spill lister.

tilsvarende svenske spotify men spotify har bedre lydkvalitet (per i dag da wimp fortsatt er beta) og spotify har en gratis reklame versjon men wimp vil bli ren betalings tjeneste. men skal visstnok få bedre grensesnitt

Lenke til kommentar

Aha. Har selv Spotify m. reklame, og trives egentlig godt med det. Så wimp er en nyere norsk versjon da altså? Hva er egentlig vitsen med det, jaja.. markedet er noe for seg selv. Og konkuranse kan jo skape bedre produkt!

Lenke til kommentar
Aha. Har selv Spotify m. reklame, og trives egentlig godt med det. Så wimp er en nyere norsk versjon da altså? Hva er egentlig vitsen med det, jaja.. markedet er noe for seg selv. Og konkuranse kan jo skape bedre produkt!

En kan lure.

Dem har så vidt jeg har hørt foreløpig dårlig tilbud og.

Men ja konkurranse kan jo bli positivt

Reklame Spotify har dessuten langt mindre reklame en en gjennomsnitts radiokanal. så jeg trives også godt med det.

Betale 99 kroner i måneden for og slippe en reklame i timen gjør nok ikke jeg.

Har du spotify over stereoanlegget også?

Endret av Hillebillys
Lenke til kommentar

En kan lure.

Dem har så vidt jeg har hørt foreløpig dårlig tilbud og.

Men ja konkurranse kan jo bli positivt

Reklame Spotify har dessuten langt mindre reklame en en gjennomsnitts radiokanal. så jeg trives også godt med det.

Betale 99 kroner i måneden for og slippe en reklame i timen gjør nok ikke jeg.

Har du spotify over stereoanlegget også?

Er ikke noe teknikk-frelst så jeg vet nok ikke hvordan man har det over stereoanlegget, så bare over datamaskinen ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...