Gå til innhold

Ny skjerm - helst flat

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg ny pc. Da trenger jeg også skjerm. Jeg skal bruke skjermen mye til spilling. Jeg har lenge tenkt på hunday sin 19" flat på PSDATA til 2000 kr. Men jeg har hørt rykter om at denne ikke er så bra! Har dere et annet forslag? Skjermen bør ikke overstige 2000 kr. Har lyst på flat, men det trenger ikke å være det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp deg ny PC og bruk skjermen du har nå. Spar så 2000 kroner til, slik at du får kjøpt deg en ordentlig skjerm.

Det er nok det beste forslange til nå ja....

Slenger meg på den jeg også!

Med 4000kr får du nok en rå LCD om et års tid. (Tipper gode LCD 19"ere med DVI og lav responstid kommer ned i den prisen om et års tid.)

Lenke til kommentar
Skjermen er kankje den viktigste delen av pcen siden det er den du sitter foran hele dagen og spiller/surfer på osv..... :yes:  bare en tanke  :roll:
Hva er egentlig den viktigste delen? Man må jo ha alle delene for at den skal fungere!
Lenke til kommentar
Skjermen er kankje den viktigste delen av pcen siden det er den du sitter foran hele dagen og spiller/surfer på osv..... :yes:  bare en tanke  :roll:
Hva er egentlig den viktigste delen? Man må jo ha alle delene for at den skal fungere!

Joda, men man vil jo heller at øynene skal virke like bra om ti års tid,

enn litt små lagg?

Lenke til kommentar
Joda, men man vil jo heller at øynene skal virke like bra om ti års tid,

enn litt små lagg?

Hvis skjermer hadde skadet øynene permanent ville de vært forbudt.

Hvorfor tror du mange eldre sliter med synet nå? Fordi de har sett for mye TV? Og de eldre slet ikke med synet før TV'n kom?

Hvis det skulle være noen skjermer som skulle være skadelige så må det garantert være de tidlige TV-skjermene som ble brukt for mange tiår siden.

Hvis du mener at skjermer faktisk er skadelige (og at det er forskjell på en billig og en dyr skjerm) så vil jeg gjerne se noe dokumentasjon på det. Jeg lover også å vidresende det rett til til Gro, så vi får det til å ta over for "sukkersaken" så snart som mulig.

Lenke til kommentar

hehe, det med å slipe den "ikke-flate" skjermer med sandpapir, og lakka over med klarlakk eller no etterpå, hadde det gått? :p

alt er jo mulig! :p

menmen, (hvis man gjør det perfekt mener jeg, er det noen hindringer?) :roll:

jaja, jeg er n00b, bare kjeder meg no jævl'

Lenke til kommentar
hehe, det med å slipe den "ikke-flate" skjermer med sandpapir, og lakka over med klarlakk eller no etterpå, hadde det gått? :p  

alt er jo mulig! :p

Går ut i fra at skjermen ville ha implodert etter litt sliping! Det hadde vært skikkelig kult og sett på da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...