wildjam Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hei. Jeg driver å pirker litt på noe javascript eksempler, uten å egentlig forstå meg på så veldig mye av det. Jeg har funnet scriptet som vist under, og fått det til å fungere som det står nå. Problemet mitt er at jeg ønsker at alert(file); skal erstattes med en funksjon som setter variabelen "url" til denne teksten istedenfor at den spyttes ut på skjermen. Hvordan skriver jeg om koden slik at dette blir tilfellet? <script type="text/javascript"> $(document).ready( function() { $('#fileTree').fileTree({ root: './../../testmappe/', script: './js/connectors/jqueryFileTree.php', folderEvent: 'dblclick', expandSpeed: 750, collapseSpeed: 750, multiFolder: false }, function(file) { alert(file); }); }); </script> http://abeautifulsite.net/notebook_files/58/demo/ Endret 1. mai 2009 av wildjam Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 bare sett url=file; istedet for alert. Dette vil sette en global variabel kalt url til innholdet av file. Hvorfor du vil gjøre dette, forstår jeg ikke, men det er så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå