Pysj Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trodde du det skulle bli gratis? Da må du tro om igjen. Les mer Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingen overaskelse at dette koster penger. Krever sikkert Premium medlemskap før du får tilgang til mobilversjonen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dette kan bli supert kombinert med fastpris på 3G - tenk å ha all musikk tilgjengelig overalt Hvis Spotify begynner med TV-serier og kanskje filmer, tror jeg vi har en vinner. Godt noen endelig har forstått at piratene ikke kan tas, men de kan nok lett utkonkurreres! Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gleder meg masse til dette kommer Må da ha fastpris på mobilen ihvertfall. Og da kommer operatørene til å få problemer med 4/5GB grensa. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har virkelig gledet meg til Spotify til Windows Mobile på min Diamond... Ikke blir denne platformen prioritert og heller ikke gratis. Enormt skuffende. Lenke til kommentar
hanschristian94 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 når de sier symbian mener de også uiq da? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 når de sier symbian mener de også uiq da? Neppe. Når noe utvikles for Symbian er det som regel S60 det er snakk om. Dessuten tviler jeg på at Spotify vil legge arbeid i å utvikle programvare for en døende plattform. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg betaler gladelig for en slik tjeneste, og er allerede premium user av spotify - selv om bitraten gjerne kunne vært et hakk eller to høyere. Flott å høre at det kommer til noe annet enn iphone. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) "A recent update on the jobs section of Spotify.com shows that the company is looking for software engineers to bring Spotify to the iPhone, as well as smart phones running on Android and Windows Mobile platforms." dette er dog fra 20.mars, men det står vel ikke noe i den svenske artikkelen at Windows Mobile blir nedprioritert (mulig jeg hoppet over det?) Uansett om det er det som er saken, høres det veldig merkelig ut. Endret 1. mai 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Å ikke lansere til WM ville være absurd. De "avaserte" brukerne er alltid de første til å ta i bruk nettbaserte mobiltjenester såvidt jeg har forstått. anotherzen har nok rett (Takk til deg) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 når de sier symbian mener de også uiq da? Neppe. Når noe utvikles for Symbian er det som regel S60 det er snakk om. Dessuten tviler jeg på at Spotify vil legge arbeid i å utvikle programvare for en døende plattform. Tror ikke jeg heller, og jobb etterlysningen fra Spotify's nettsider sa de var ute etter 'Symbian S60' utviklere, så rimlig sikker på at det bare blir til S60. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Overskrift: Slik brlir Spotify til mobilen Innhold: Det blir ikke gratis. Er det galt av meg å forvente NOE MER enn bare det som får plass i ingressen? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil egentlig bare anbefale alle å prøve ut Wimp, noe jeg tror vil bli en sikkerlig utfordrer opp i mot Spotify! Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen overaskelse at dette koster penger. Krever sikkert Premium medlemskap før du får tilgang til mobilversjonen. Du har helt rett, man må ha premium medlemskap for å kunne bruke alle spotify apps. Kilde Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg vil egentlig bare anbefale alle å prøve ut Wimp, noe jeg tror vil bli en sikkerlig utfordrer opp i mot Spotify! Har du en invite til overs? Har jeg foresten forstått det riktig? Wimp er gratis nå på beta- stadiet, men skal koste penger når fullversionen kommer? Altså ikke en reklame- variant slik som Spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg