Gå til innhold

Norton ghost?


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har en pc stående som jeg skulle ha fått i gang, fikk med en recovery cd med pc'en, innpå den ligger det en fil med ending .gh eller noe, tror det er norton ghost eller noe, anyway, jeg har gjort dette en gang før, men er ikke sikker, hvordan skal jeg få innstallert? cden booter ikke, skal jeg ha en oppstartsdiskett?

 

på forhånd takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er kun en fil på den, utenpå står det recovery cd, at man skal sette cd'en i, så gå inn i dos og skrive start recovery eller noe i den duren, men siden jeg har formatert maskinen helt, så har jeg nok slettet det eventuelle programmet så skulle ha startet recovery prosessen. derfor lurte jeg på om man kunne bare laste ned en oppstartsdiskett som bootet norton ghost og derfra velge .gho filen og så få innstallert.

 

grunnen til at dette er så viktig er at jeg får ikke innstallert isdn kortet, finner ikke riktig driver, har windows xp innpå maskinen nå, i steden for at windows xp finner et nettverkskort og et isdn kort finner xp to nettverkskort, noe jeg ikke har på maskinen.

Lenke til kommentar

hvis du har en .gho fil.

Få tak i en win 98 boot diskett og boot inn i dos.

I tillegg til ghost fila, skal det ligge ei ghost.exe på cden.

Kjør ghost.exe, og da kommer du inn i ghost programmet

Det er garantert en partition dump de har gjort, så load ghostet og overskriv disken med ghostet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...