Fenixen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hehe god of war 1 og 2 var det første jeg kjøpte til ps3en min.. fy fader for noen fantastiske spill menne UK spill funker det? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hehe god of war 1 og 2 var det første jeg kjøpte til ps3en min.. fy fader for noen fantastiske spill menne UK spill funker det? UK er sone 2 det og, så heile europa skal vel fungere fint. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sone 1 og Sone 2 og slikt er DVD-soner og har ingenting med PS2 spill å gjøre. (Sone 2 inkluderer f.eks Japan) Sonene for PS2 spill heter US,EU og JP, og det burde ikke være så vanskelig å gjette hvor de (og vi) hører hjemme hen. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har jeg fått i hus PS3 singstar dvdn min, men når kan jeg ta ut den dvdn og sette inn singstar dvdn for ps2? Har prøvd noen ganger nå, men då blir singstar avsluttet og jeg havner helt ute på "dashbordet". Er det en bestemt plass jeg må laste ps2 singstar? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Google er et fint verktøy Har nå kommet frem til at man må koble seg til Singstar store for en "automatisk" oppdatering av programvare. Dette vil da føre til at man kan "swappe" dvd fra PS3 til PS2 (NB: Kun singstar). Skal poste her senere når jeg har fått testet ut. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Nå har jeg lastet ned et par sanger også fra singstar-storen, og dette fungerer utmerket. Men når jeg tar ut PS3 disken for å sette inn en singstar for PS2, så går ps3n automatisk ut i "dashbordet". Og så søker den en stund på ps2-disken og så får jeg opp invalid disk... eller lignende... Er det noen som har peiling på hva som er galt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Er en stund siden jeg har spilt singstar, men tror at når du er i hovedmenyen skal du trykke firkant. Da kommer det opp at du kan sette inn en annen disk. Edit: Skrivefeil Endret 16. mai 2009 av Kris. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Fant ut hvordan. Sjekk første innlegg for info. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Når du er i menyen for å velge sang du skal synge, trykker du "Select" -knappen. Funker så lenge du har installert siste oppdatering. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det står i førstepost allerede Lenke til kommentar
huldal Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Hvis jeg tar en backup av singstar fra en ps2 dvd, vil denne backupen fungere på en ps3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Mener du å ta backup fra PS2en, eller PS3'n? Hvis du mener fra PS2'n trenger du et adapter. Fra PS3 funker det fint. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vil "brenne" en backup av en PS2 singstar plate og avspille denne på en ps3. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det går ikke. Trodde du mente å ta backup av savegamen. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Kan man bruke ps2 buzz spill på ps3, på samme måte som singstar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå