Gå til innhold

LØST - PS2 singstar på PS3-konsoll, går det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sone 1 og Sone 2 og slikt er DVD-soner og har ingenting med PS2 spill å gjøre.

(Sone 2 inkluderer f.eks Japan)

Sonene for PS2 spill heter US,EU og JP, og det burde ikke være så vanskelig å gjette hvor de (og vi) hører hjemme hen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått i hus PS3 singstar dvdn min, men når kan jeg ta ut den dvdn og sette inn singstar dvdn for ps2? Har prøvd noen ganger nå, men då blir singstar avsluttet og jeg havner helt ute på "dashbordet". Er det en bestemt plass jeg må laste ps2 singstar?

Lenke til kommentar

Google er et fint verktøy :) Har nå kommet frem til at man må koble seg til Singstar store for en "automatisk" oppdatering av programvare. Dette vil da føre til at man kan "swappe" dvd fra PS3 til PS2 (NB: Kun singstar).

Skal poste her senere når jeg har fått testet ut.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Nå har jeg lastet ned et par sanger også fra singstar-storen, og dette fungerer utmerket. Men når jeg tar ut PS3 disken for å sette inn en singstar for PS2, så går ps3n automatisk ut i "dashbordet". Og så søker den en stund på ps2-disken og så får jeg opp invalid disk... eller lignende...

Er det noen som har peiling på hva som er galt.

Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg har spilt singstar, men tror at når du er i hovedmenyen skal du trykke firkant. Da kommer det opp at du kan sette inn en annen disk.

Edit: Skrivefeil

Endret av Kris.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...