Gå til innhold

Hjelp med clocking ?


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med at "skjermdriveren har sluttet og svare og er blitt gjenoprettet. Jeg leste her at noen hadde funnet svaret på problemet. Når jeg prøver og clocke ned 2% kommer

dette opp

- Noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre for og clocke ned?

Endret av aR_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv med Rivatuner

Det er flere grunner til at det kan skje, ene er at kortet er for varmt, sett Fan til Manuell og 100%, kan også gjøres i Rivatuner, samt før , under og etter klokkingen sjekk temp

som også kan gjøres i Rivatuner.

Endret av War
Lenke til kommentar
Prøv med Rivatuner

Det er flere grunner til at det kan skje, ene er at kortet er for varmt, sett Fan til Manuell og 100%, kan også gjøres i Rivatuner, samt før , under og etter klokkingen sjekk temp

som også kan gjøres i Rivatuner.

Takk! Det var veldig mye og velge mellom, hvor kan jeg clocke ned kjerne, minne og shader?

Lenke til kommentar
Prøv med Rivatuner

Det er flere grunner til at det kan skje, ene er at kortet er for varmt, sett Fan til Manuell og 100%, kan også gjøres i Rivatuner, samt før , under og etter klokkingen sjekk temp

som også kan gjøres i Rivatuner.

Takk! Det var veldig mye og velge mellom, hvor kan jeg clocke ned kjerne, minne og shader?

Hold musen over diverse ikoner i venstre felt, og det dukker opp eksempelvis: hardware monitoring osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...