Kris_TheLord Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hei! Jeg har noen problemer med kortet....jeg finner ingen drivere som virker i cs... Før jeg formaterte hadde jeg en gammel driver fra Gainward, men nå har Gainward oppdatert siden sin med Nvidia drivere. Den gamle driveren fingerte bra i cs, og jeg fikk 3000 i 3dmark, nå får jeg 2450, og småhakking i cs Er det noen som vet hvor jeg kan finne orginaldriveren til Gainward, eller en driver som kan virke like bra? Takkar for alle svar :smile: PS.Driver: Nvidia 42.30 Amd athlon 1000mhz 512mb sdr Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 viss du kjøpte kortet retail, fikk du vel med orginaldriverene på en cd? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Jo, jeg fikk med en drivercd, men jeg var uheldig og lot den ligge...så lillebroren min trodde den var spiselig. Så den er full av bitemerker og funker ikke Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 For meg høres det absurd ut at driverne til gainward (hvis de i det hele tatt har laget noen selv) skal fungere bedre enn de nyeste driverne til nVidia. nVidia lager kjempebra drivere til kortene sine, så hvorfor skulle gainward lage egne eller modifisere nVidia sine på noen måte? (bortsett fra å legge til funksjonalitet som tv-inn osv.) Du hadde ikke gjort noe annet på PCen som gjorde at det fungerte bra før du formaterte da? Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvis de nyeste driverne til nvidia ikke fungerer helt med kortet ditt kan du teste å laste ned en eldre versjon på www.guru3d.com der skulle du nok finne en fin versjon. 23 versjonen skal visst være best til gf2 korta men det jo samk og behag! Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Tusen takk!! De gurudriverene gjorde susen! Nå går det som en gud i cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå