RasmusKRiis Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hva synes dere om bildet? f/13 1/125 sec ISO 100 Endret 1. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er mye fokus på rekkerten og ballen, det liker jeg. Gode farger også. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fine farger og tøft lys.. Det jeg synes var litt rart er at det ser ut som om han venter på at ballen skal treffe rekkerten.. Får ikke så mye følelse av fart. Hadde kanskje vært bedre om han stod litt mer vridd og kanskje bare hadde en hånd på rekkerten. Lenke til kommentar
boos Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ganske fint bilde, men får litt følelse av at det er konstruert? 1/125 sek er kanskje for langsomt ved full action? boos Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det var et fint tennisbilde, både når det gjelder farger, lys og komposisjon....og spilleren hadde et solid grep på den double backhand RandiA Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm.. det føles så livløst ut . Virker som han bare holder ut rackerten og du kaster en ball på den , ikke at han slår Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tøft bilde, men så liksom litt fake ut... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 enig med det over, bildet mangler fart.. regner med han bare holder rackerten og spretter ballen eller no.. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Blikket mot målet! Og litt mer kraft i posituren Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 dette var veldig tøft! likte det godt Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ser veldig posert ut. Aldri sett en tennis spiller som så ut som han kjeda seg mens han enda var i selve slaget ihvertfall. Mulig du fikk han til å holde rekkerten slik, og bare kasta ballen mot den? Oo Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Ja ser den med at det ser veldig posert ut, men har noen et tips eller to på hvordan jeg kan ordne dette i et bilderedigeringsprogram? har tilgang til photoshop. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvis du setter etter litt nøyere cruel, burde du oppdage at tennisballen er limt inn i ettertid. Den har jo hvite ujevne kanter på toppen. I tillegg virker selve ballen altfor i forhold til resten. Ser fake ut rett og slett. (mulig min teori om at den faktisk er limt inn, er feil, men...). Og mangler fart i bildet som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg støtter teorien din, IceFox. Ujevn utklipping av ballen, spesielt på toppen. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hvis du setter etter litt nøyere cruel, burde du oppdage at tennisballen er limt inn i ettertid. Den har jo hvite ujevne kanter på toppen. I tillegg virker selve ballen altfor i forhold til resten. Ser fake ut rett og slett. (mulig min teori om at den faktisk er limt inn, er feil, men...). Og mangler fart i bildet som nevnt tidligere. ja du tok meg der, ser jeg har brukt for liten tid på utklippingen, men er det altfor stor det skal stå? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hvis du setter etter litt nøyere cruel, burde du oppdage at tennisballen er limt inn i ettertid. Den har jo hvite ujevne kanter på toppen. I tillegg virker selve ballen altfor i forhold til resten. Ser fake ut rett og slett. (mulig min teori om at den faktisk er limt inn, er feil, men...). Og mangler fart i bildet som nevnt tidligere. Må innrømme at jeg ikke åpne opp bildet for å få det til å bli stort engang. Men ser det såklart lett når du sier det. Protips; skal du skyte ting som bevegser seg alà dette er det sinnsykt vanskelig å få til skikkelig bra som en composite uten at det ser veldig stivt ut ^^ Edit; du kan ikke fikse hvor engasjert modellen er i photoshop. uansett hvor god du er. Endret 1. mai 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men ballen kan du ta en svak motion blur på, for å få litt mere fart i bildet. Enige med de andre at posen til gutten var lite entusiastisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå