weebl Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg skal snart prøve meg på å gå Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tryvann i natt, så chillern heeeeelt :') Vært å gått en tur, og kanskje chille på stranda seinere. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 LAN, eller ikke gjøre en dritt ^^.. nei vent, det er samme greia det :S Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Satt å regna litt på det.. Tjener 450 kr/timen på å være på jobb idag! (Er førsteårslærling!) Beste er at jeg får jobbe helt til kl 6. (10 timer) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vært i tog, tatt noen rolige på dattera til hagen, skal på inflyttingsfest. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Slapper av med wow, mens jeg venter på at sekken min kommer hjem slik at jeg kan gjøre noe skolearbeid, men sliter med motivasjonen. Føles ut som om hodet skal implodere pga. gårsdagens feiring. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 har brukt dagen på å skyte med rifle i lag med noen kompiser ;P Nå skal jeg spise og senere skal jeg bade Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har stressa rundt på jobb. Etter det vandra jeg litt i byen, før det ble kebab, litt mer vandring og så kaffe. Jessda. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 våkna kl 12.. Spiste frokost. Støvsuga og rydda litt i heimen før muttern kom hjem fra jobb. Tok meg en joggetur... Hjalp onkelen min med å vaske bilen hans.. Kjørte noen folk til bensinstasjon og tilbake.. Sitter her nå på kvelden å lurer på om jeg skal se en film. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Når eg vakna i går var eg framleis påverka av alkoholen, faktisk full. Måtte stresse for å finne buss og pengar til bussen heim. Når eg kom heim spelte eg inn musikk på den nye Pod Line 6-greia eg fekk i posten samme dagen, heilt til natten slo inn. Elles vart eg utrolig nok ikkje fyllasjuk, og det er eg særleg glad for! Endret 2. mai 2009 av xersess Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Var ute natt til 1. Husker ikke så veldig mye men hadde det sikkert kjempegøy. Edit: 1. mai våknet jeg litt i bakfylla og så stakk jeg på amcar. Ble maset på av en million barn som ville ha russekort, men ingen fikk. Endret 2. mai 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Har du hjerte til det Kontorstol? :O Endret 2. mai 2009 av xersess Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har pleid å gå i 1. mai-tog, og delta på 1. mai-frokost, men i år ble det ingenting av pga sykdom, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå