ovzer Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er første mai! Hva gjør andre folk i verden på en slik dag? Jeg sitter nå og hører på korpset som snart skal gå forbi og fryder meg over at jeg ikke er der selv i år. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er første mai! Hva gjør andre folk i verden på en slik dag? Jeg sitter nå og hører på korpset som snart skal gå forbi og fryder meg over at jeg ikke er der selv i år. Er hos en kamerat, bakfull... Nyter en fridag med grilling seinere. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Våkner alt for alt for tidlig og drar på russedåp i kveld! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skal å rake og ordne i hagen til min far.. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eg sit her og nolifer framfor pc-en... Neida, det er ikkje nolifing. Eg skal til Danmark i dag Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Våkner delvis bakfull, men har lovd gruppa at vi skal jobbe med eit programmeringsprosjekt oppe på universitetet 10 sharp. Livet er digg =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Venter på at bussene skal begynne å gå. Den jeg skal ta går ikke før klokka 10 siden det er søndagsruter i dag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg skal til kjæresten og muligens til noen felles venner og ha det morro Nydelig vær! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet ikke hva jeg skal i dag. Men blir forhåpentligvis ikke inne. Veldig fint vær ute. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 stod opp før 9, fortsatt bakfull. i dag skal jeg nyte at jeg har fri fra skolen og lønnet fri fra jobb. sitter å ser film as we speak, james bond QoS Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skal sitte inne i det nydelige været og lese til eksamen... Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skal sitte inne og være allergisk i hele dag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Må være aktiv, så blir litt tennis, senere på kvelden blir det poker og god mat. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Skyfri himmel og sol Er på jobb (overtidsbetaling er DIGG). Stuptrøtt, da jeg var å hentet noen i Bergen i natt (sammenlagt søvn i natt var vel 2-3 timer). Tar meg en kaffe nå å da for å ikke bli for søvnig Senere i ettermiddag tror jeg at jeg skal gå på telttur med en kompis, får se hva jeg orker Endret 1. mai 2009 av gromit190 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg skal sitte ute og se på film. Når kjæresten min kommer skal vi vel forhåpentligvis finne på noe gøy, og etter det blir det vel gaming. Jeg er glad det ikke vanker så mye russ her. Jeg hadde blitt sprø. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fest - kasta ut av fest - nach. Bra kveld! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gjør det samme som alle andre dager. Jobber, også blir det nok en tur ut med datteren min senere i dag. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gjøre en masse hagearbeid..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå