Thor Håkonsen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Disse får vel sees i sammenheng med mine forrige bilder av valper her i BK : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1103734 Denne gang som man kan se, en litt annen type valp... Exif : D300 17-50mm 1/125 f/10 og f/11 48 og 30mm Ellers, 2 studioblitser - en på bakgrunn, en skrått forfra - stor hvit Lastolite bakgrunn Endret 1. mai 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
boos Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bra dette. Men det første bildet stresser meg litt. Ikke helt i ballanse? Og er det litt FOR skarpt? Litt softing? boos Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Makan til glis da. Kidden sjeler litt da...Men hey..Det kan jo ikke du noe du for. Utrolig fine bilder spør du meg. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Så lenge det er naturlig cuteness, er cuteness overload umulig Bra saker det her. Med sånne småttinger må det jobbes raskt. Motivet kler godt presentasjonen. Men refleksjonen av softboxen din kunne jeg godt greid meg uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå