Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 De fire skilpaddene fra NY fyller 25 år i mai , Turtle Power is alive & well http://www.youtube.com/watch?v=_IuRFtPFWBQ...feature=related Cowabunga ! Håper det blir live action film i 2011 Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Husker jeg hadde Ninja Turtles actionfigurer som liten gutt Barne-tv var mye bedre før i tiden, tenker da på Ninja Turtles og Motorsykkelrottene fra Mars etc *mimre* Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Husker jeg hadde Ninja Turtles actionfigurer som liten gutt Barne-tv var mye bedre før i tiden, tenker da på Ninja Turtles og Motorsykkelrottene fra Mars etc *mimre* Og Transformers! <3 No, Jazz! The Autobots are a peacefull tribe and shall not harm the humans!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 DET var tider det Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har den på VHS.. Så maad bra! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det virkelig 25 år siden jeg kjøpte sønnen min hans første actionfigur? Neida, bare kødder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå