Gå til innhold

Batman 70 år

Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig!

Jeg får kanskje lese Return of the Dark Knight igjen med gamle-Batman.

Eventuelt et skikkelig Batman-marathon med alle filmene hans.

Jeg ville heller tatt et skikkelig Batman-maraton med begge filmene hans. :p

(dvs Tim Burton's Batman og Batman Begins. Resten har eldri blitt laget og eksisterer bare i det syke hodet mitt. Ikke korriger meg, takk.) :p

Lenke til kommentar
Herlig!

Jeg får kanskje lese Return of the Dark Knight igjen med gamle-Batman.

Eventuelt et skikkelig Batman-marathon med alle filmene hans.

Jeg ville heller tatt et skikkelig Batman-maraton med begge filmene hans. :p

(dvs Tim Burton's Batman og Batman Begins. Resten har eldri blitt laget og eksisterer bare i det syke hodet mitt. Ikke korriger meg, takk.) :p

vet ikke helt hvor jeg skal plassere tim burtons batman..men endel scener er akkurat så pompøs dramatisk som de skal være i en batmanfilm det er sikkert :) kunne sikkert tatt litt mere av de og satt inn i batman begins og fått den enda mere dramatisk..om mulig eh. tror jeg så den 3 gang på rad eller noe.. :D

Lenke til kommentar

Den første til Tim Burton var genial, men Batman Returns fokuserte altfor mye på The Penguin. Det eneste bra i Batman Forever er Tommy Lee Jones, men resten er bare søppel. Selv The Dark Knight ble for kjedelig for meg. Det eneste jeg likte der er en tabbe på slutten når de skal kaste en granat, bombe eller noe sånt ut vinduet, og man ser den treffer glasset og spretter inn igjen. :p

Lenke til kommentar
Den første til Tim Burton var genial, men Batman Returns fokuserte altfor mye på The Penguin. Det eneste bra i Batman Forever er Tommy Lee Jones, men resten er bare søppel. Selv The Dark Knight ble for kjedelig for meg. Det eneste jeg likte der er en tabbe på slutten når de skal kaste en granat, bombe eller noe sånt ut vinduet, og man ser den treffer glasset og spretter inn igjen. :p

hehe artig med sånne tabber :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...