Fotoentusiasten Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg står på traktene til å kjøpe meg nytt HK, CPU og minne.Så langt har valget falt på et Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A Barton 2500+ og 2 x 512 mb minnebrikker. Hvilken vifte bør jeg gå med med tanke på og overklokking? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 thermalright slk 900 og en 92mm vifte vil være et bra valg.. hvor mye støy du vil ha for du velge selv.. du får kjøpt slk900 og vifte på microplex.no Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Thermalright Volcano 11 har fått mye skryt i det siste. Kan stilles til å være muse-stille, eller til å kjøle veldig bra. Kan kjøpes ganske billige på netconnection tror jeg. Lenke til kommentar
alt Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 amd xp2500+ produserer veldig lite varme så med en bra kjøleribbe og arctic silver 3 skulle du klare å overklokke ganske hardt. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 tviler på att han får klokka så veldi men.. xp 2500 er dårlig til klokking Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 tviler på att han får klokka så veldi men.. xp 2500 er dårlig til klokking att skrives med en t Men det du sier er helt feil. XP2500+ (barton) er en meget god overklokker. Selvfølgelig forskjellig fra prosessor til prosessor, men den er erfaringsmessig meget sterk. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 spørs jo hvor mye du mener da.. xp 2400 skal egne seg bedre til overklokking.. mange som har sagt det, men det spørs jo hvor mye du vil overklokke.. å ja jeg vet, norsken min er ikke den beste men jeg tipper du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 spørs jo hvor mye du mener da.. xp 2400 skal egne seg bedre til overklokking.. mange som har sagt det, men det spørs jo hvor mye du vil overklokke.. å ja jeg vet, norsken min er ikke den beste men jeg tipper du skjønner hva jeg mener Jeg mente ikke og prakke ned på norsken din, det var bare en tøys :smile: Men jeg har hørt at den skal være en kjempe overklokker. Er vel forskjellig fra kilde til kilde kan jeg tenke meg, folk har forskjellige meninger og bra er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå