fgr Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 alllt for stor header. den tar jo opp en hel side. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 bjerknez.. Det er greit nok at man skal være seriøs og slikt, men syntes du ikke det blir litt vel tørt i lengden også?Jeg syntes jonta hadde en ganske humoristisk spin på den første posten sin noe som gjorde det mindre tørt å lese. Man kan ikke ta seg selv altfor seriøst, hvis noen kommer med et uskyldig sarkastisk utsagn så burde man tenke over hvorfor personen sier dette, kanskje han forteller noe om hvordan headeren kan se ut for folk? Jeg er glad for at du er saklig da, med slike personer blir det ikke noe tull, men prøv og løs opp litt og ikke ta ting så altfor seriøst Ellers så kan jeg si at jeg likte det meste utenom header bildet.. Du kan sikkert gjøre den Z'en mer interessant om du prøvde.. Fjerne shadows i den og kanskje ha den i en annen skarpere farge. Gjerne tegn den i vektor med andre linjer eller annen font slik at den har et mer særpreg (jeg liker bevegelsen i den, men syntes den har litt paint.exe preg over seg. Du kan gjerne beholde shapen, men prøv og gjør noe mer ut av det imo.) Trodde vel egentlig den saken her var "henlagt" nå... Hvis jeg svarer deg nå med å¨bruke mange banneord... ville du tatt meg seriøst da? Hvis du er litt ærlig mot deg selv, så tror jeg ikke du hadde det. Selv om JEG kanskje mente det humoristisk, så tolket ikke du det slik.... Vi mennesker er forskjellige, og der jeg kommer fra, så tolker man ikke skrevne banneord som humor. Så sant ikke det er en dårlig nynorsk vits fra Rorbua. Disse kan være morsomme.. men det er forde man faktisk forstår at det er en vits i utgangspunktet. Ser meg vel egentlig ferdig med denne saken nå.... Noe jeg regner med Jonta også gjør, siden han ikke har postet videre i denne tråden. Derfor så ser jeg heller ingen grunn til å fortsette. Når det gjelder deg som synes jeg har for stor header: Det er notert Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er bare settninger som denne:En stygg "Z" som ikke har en pjoijk med siden å gjøre ("uuuh, den heter jo bjerkneZZZZ daaaa!", yeah right) Som får deg til å virke useriøs og barnslig. Enig med han, få vekk den enorme stygge headeren. Prøv heller å lag en sikkelig header, med height: 160px. Da blir alt mye bedre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Det er bare settninger som denne:En stygg "Z" som ikke har en pjoijk med siden å gjøre ("uuuh, den heter jo bjerkneZZZZ daaaa!", yeah right) Som får deg til å virke useriøs og barnslig. Enig med han, få vekk den enorme stygge headeren. Prøv heller å lag en sikkelig header, med height: 160px. Da blir alt mye bedre. Vet ikke helt om du har fått det med deg.... men denne tråden er forlengst ferdig for min del. Jeg har motatt kritikken og bestemmer meg så for hva jeg evt. skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå