Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

innrømme fortidens synder?


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

så du hadde ikke blitt lei deg av å høre att noen har vært utro mot deg? visst du blir det, så er det da mye bedre att du ikke fikk vite det, når det ble slutt uansett. når han gjør deg slutt kan han bare legge ut om hvor forskjellige di er og att han har mista følelser. shitt happends.

 

Shit happens, ja, og selvsagt hadde jeg blitt kjempelei meg, men da hadde jeg ihvertfall fått en forklaring på hvorfor han slo opp med meg. Det ville om ikke annet gi meg litt ro i sjelen, faktisk, uansett hvor såra jeg hadde blitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*

De siste dagene har jeg hatt konstant vondt i magen og den dårlige samvittigheten blir bare verre jo bedre forholdet går. Etter å ha ligget våken de siste nettene og tenkt over alt bestemte jeg meg igår for å fortelle henne alt idag.

 

Var skikkelig nærvøs og følte meg dårlig da jeg møtte henne. Hadde på forhånd planlagt hvordan jeg skulle gjennomføre det hele, men alle tanker og det motet jeg hadde forsøkt å bygge opp raste sammen da hun kom gående. Hun så bare så nydelig ut og jeg merket at tårene nærmet seg. Ble bare så ufattelig trist av at dette kanskje var siste dagen jeg kom til å være med henne.

 

Hun merket fort at det var noe som plaget meg og jeg avgjorde at det beste bare var å hoppe i det. Forsøkte å forklare det hele på en måte som reflekterte hvor mye jeg angret uten at det hele skulle fremstå som en feig unnskyldning på samme måte som noen har oppfattet det jeg har skrevet her. Dama var helt taus underveis og da jeg var ferdig var det eneste hun sa: vi er virkelig ulike. Og så gikk hun uten å si noe mer.

 

Det er nå over to timer siden hun gikk og jeg har det helt jævlig. Har ikke forsøkt å ringe henne selv om jeg er desperat etter å få snakket med henne akkurat nå. Vet jeg bare får som fortjent men det er like ille uansett. Håper uansett hun vil ta kontakt så vi ihvertfall kan få snakket ut en siste gang. Følte det hele ble kort og kaotisk idag. Hater meg selv akkurat nå, men håper jeg gjorde det riktige

Lenke til kommentar

Enig i at folk fortjener en sann og ærlig forklaring på hvorfor de blir dumpa. Når man blir dumpa blir man helt desperat etter å få vite den sanne årsaken. Veldig frustrerende å gå videre i livet uten å vite hvorfor bruddet skjedde. Eksempel (oppdiktet): "Jeg var forlova med en fyr i to år, plutselig en dag ga han meg tilbake ringen uten å si hvorfor". Det er ikke å vise respekt for folk.

Lenke til kommentar

1) Du var komplett idiot i det øyeblikket du begynte åå endre på personligheten din for å tekke henne. Slutt med det våset! Kan hun ikke ta deg for den du er så fortjener du bedre enn henne!

 

2) Hva helvete har du dårlig samvittighet for? Gjort er gjort og det er ikke noe du kan gjøre med dette nå. Eneste er å få sjekka snabben din for ymse sykdommer.

 

3) Hold kjeft! Det eneste du kommer til å oppnå ved å snakke er å såre henne. Hold kjeft og kjenn etter om du faktisk gidder å ha et forhold til ei som er for prippen for deg.

Lenke til kommentar
De siste dagene har jeg hatt konstant vondt i magen og den dårlige samvittigheten blir bare verre jo bedre forholdet går. Etter å ha ligget våken de siste nettene og tenkt over alt bestemte jeg meg igår for å fortelle henne alt idag.

 

Var skikkelig nærvøs og følte meg dårlig da jeg møtte henne. Hadde på forhånd planlagt hvordan jeg skulle gjennomføre det hele, men alle tanker og det motet jeg hadde forsøkt å bygge opp raste sammen da hun kom gående. Hun så bare så nydelig ut og jeg merket at tårene nærmet seg. Ble bare så ufattelig trist av at dette kanskje var siste dagen jeg kom til å være med henne.

 

Hun merket fort at det var noe som plaget meg og jeg avgjorde at det beste bare var å hoppe i det. Forsøkte å forklare det hele på en måte som reflekterte hvor mye jeg angret uten at det hele skulle fremstå som en feig unnskyldning på samme måte som noen har oppfattet det jeg har skrevet her. Dama var helt taus underveis og da jeg var ferdig var det eneste hun sa: vi er virkelig ulike. Og så gikk hun uten å si noe mer.

 

Det er nå over to timer siden hun gikk og jeg har det helt jævlig. Har ikke forsøkt å ringe henne selv om jeg er desperat etter å få snakket med henne akkurat nå. Vet jeg bare får som fortjent men det er like ille uansett. Håper uansett hun vil ta kontakt så vi ihvertfall kan få snakket ut en siste gang. Følte det hele ble kort og kaotisk idag. Hater meg selv akkurat nå, men håper jeg gjorde det riktige

 

Tja... Strengt tatt så gjorde du ikke det. Men nå som din tabbekvote er oppbrukt og forbi, kan du slutte med den derre patetiske dårlige samvittigheten? Livet går videre, du har kanskje lært noe, men å henge med hodet fordi hun var for kjedelig for deg, nei det er bare bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Jeg synes ærlig talt at dine bortforklaringer blir litt tåpelige. Hun er kanskje ikke lik deg, men derfra til utroskap synes jeg faktisk veien skal være veldig lang, om du virkelig er så glad i henne som du påstår. For hennes skyld: slå opp, og fortell sannheten. Hun fortjener bedre.

hvorfor i all hverden skal han si sannheten og så dumpe hun??

 

det blir som å gni salt i ett sår.

 

Fordi hun fortjener å vite sannheten? Om det hadde vært min kjæreste, så har jeg vitterlig likt å faktisk få vite det. Om det hadde vært meg, så hadde det, på en kanskje merkelig måte, vært godt å vite at hele skylden ikke lå på meg ved et eventuelt brudd.

 

så du hadde ikke blitt lei deg av å høre att noen har vært utro mot deg? visst du blir det, så er det da mye bedre att du ikke fikk vite det, når det ble slutt uansett. når han gjør deg slutt kan han bare legge ut om hvor forskjellige di er og att han har mista følelser. shitt happends.

 

vil si du gjorde det rette valget ved å fortelle henne det.

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Sidesprang er det best å tie om hvis man vil beholde forholdet som det er. Det er kanskje tegn på god karakter/moral at man drevet av samvittigheten sin letter hjertet, men det kan være ødeleggende.

 

Utadvendte og innadvendte personligheter leker ikke alltid godt sammen, men utroskap er utroskap uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Takker for respons.

 

Er i ettertid glad for at alle fakta har kommet frem. Dama er ikke av typen som hyler og skriker så har egentlig ikke fått helt fram hva hun virkelig føler og tenker nå. Men hun var innom igår og satte punktum for oss. Visste vel innerst inne at dette var en uungåelig avslutning og er nok derfor jeg har venta med å fortelle.

 

Uansett, var nok ikke den rette for henne og hun fortjener bedre.

 

Brutal mann; du er brutalt ærlig, men dine ord er veltalt!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Uansett, var nok ikke den rette for henne og hun fortjener bedre.

Errr! Syntax error! DU fortjener bedre. Hvorfor i all verden tror du at du faktisk var utro? Utroskap er _aldri_ tilfeldig.

Den som hadde deg som venn ville ikke være nedfor lenge..Du taler igjen kloke ord som jeg med optimisme tar til meg.

 

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...