Øyjor'n Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Var på Tananger-siden av tanangerbrua i dag. Bildene er tatt på 3 forskjellige tider av døgnet(ca. hall 9, 9, kvart på 10). Fargene har jeg aldri forsterket så mye, tror jeg. Jeg satt nede ved sjø-kanten og ventet i 3timer på det rette lyset, men det kom aldri. Da lagte jeg det selv. Ble det for mye av det gode? Reiser i morgen tidlig, for helgen, så hvis dere svarer etter kl. 9 i morgen tidlig, svarer jeg ikke før søndag ettermiddag. Øyjor'n Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det øverste kunne ha blitt noe (bl.a refleksjonen av sola i vannet), men jeg syns alle bildene har for sterke farger og for mørke. Blir mest som siluetter. Den potensielle stemningen gravlegges av de sterke fargene etter mitt syn. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 For meg blir bildene altfor mørke, og da klarer jeg ikke se så veldig mye i dem. Kunne blitt bedre hvis de hadde vært lysere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå