Bønne Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har lyst å være med på TG til neste år. Dere som pleier å ta toget, hvor langt er det å komme seg fra jernbanestasjonen i Hamar til Vikingskipet? Må bare sørge for å få med meg noen kompiser også. Jeg drar neppe alene. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 ...eller overtale PK om at TG er tøffere enn Inferno! Det hørtes ut som en god ide, men kjenner jeg PK rett så vil han prøve å overtale meg i motsatt retning, og siden "riden" min til TG kommer til å briljere med sitt fravær så kan det hende at han vinner... Inferno er sikkert moro det også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Det hørtes ut som en god ide, men kjenner jeg PK rett så vil han prøve å overtale meg i motsatt retning, og siden "riden" min til TG kommer til å briljere med sitt fravær så kan det hende at han vinner... Inferno er sikkert moro det også Men du må minne ham på at jeg er på TG. Da vinner du. Lett. Hvis du er veldig ivrig etter å komme deg på TG, er det jo alltids muligheter da. Mange som kjører fra Bergen, det er jeg sikker på ^^ Jeg har lyst å være med på TG til neste år. Dere som pleier å ta toget, hvor langt er det å komme seg fra jernbanestasjonen i Hamar til Vikingskipet?Må bare sørge for å få med meg noen kompiser også. Jeg drar neppe alene. Regner med dere ikke skal gå, så med bil tar det vel rundt fem minutter. Ikke langt i det hele tatt =) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Lite sansynlig at jeg drar med noen som har bil, og da blir alternativet å gå hvis det ikke går TG-busser eller noen andre snille folk vil hente oss på togstasjonen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Lite sansynlig at jeg drar med noen som har bil, og da blir alternativet å gå hvis det ikke går TG-busser eller noen andre snille folk vil hente oss på togstasjonen. Taxi, ja? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Det kan vi jo ta seff 5 min i taxi kan ikke koste mer enn vi klarer å betale når vi har betalt for biletten og har med oss masse lommepenger til å kjøpe erstatninger til komponenter vi ødelegger og energidrikke til de trøtte kroppene våre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 En kompisgjeng på to-tre stykker som spleiser på taxi bort til vikingskipet vil nok ikke betale mer enn 50-100,- kroner hver. Nå gjetter jeg bare, har aldri tatt taxi i Hamar, men det er uansett noe jeg vil tro dere har råd til Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Vi venter litt med denne, mine herrer (og damer). Send meg en melding, så gjenåpner vi tråden når vi er nærmere The Gathering 2010. Ok? Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg