Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[På vent]The Gathering 2010 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er faktisk litt usikker på om jeg skal på TG10. Har veldig lyst, men han som jeg pleier å reise med har akkurat blitt pappa og han fikk beskjed om at til neste år skulle de på fjellet og spenne ski på beina til småen.

Og siden jeg verken har lappen eller bil... lite aktuellt å ta tog med alt utstyr og sånt...

Så jeg må bare klare å overtale de til at det IKKE må skje i påsken, men et par uker tidliger eller noe. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke reiser på TG.

Endret av Musty
Lenke til kommentar
Er ikke bekymret. Det er alltid noen som lager en neste TG tråd rett etter at den gamle blir stengt. De trådene blir alltid stengt. ;) Er ikke vits å starte tråd før nærmere høsten.

Hvorfor blir de stengt? Jeg kan godt ta på meg jobben å holde "relevant" liv i denne tråden jeg :yes:

...eller overtale PK om at TG er tøffere enn Inferno!

Lenke til kommentar
Men vi kan jo ta med oss laptopen ut! Dumme moderatorer :cool:

Hehe, Svært godt poeng :thumbup:

Men on topic:

Noen som hvet hvor mange kilo watt som går på tg i løpet av en time? :D

Tips til ossen man kan overtale foreldrer til å kjøre fra Stavanger til Hamar? :!:

Endret av Heigren
Lenke til kommentar
Tips til ossen man kan overtale foreldrer til å kjøre fra Stavanger til Hamar? :!:

Hvis du er lur, bruker du hele det kommende året til å være verdens beste barn. Aner ikke hvor gammel du er, men om du fortsatt bor hos foreldrene dine og går på skolen, kan du jo hjelpe til masse i huset, servere dem frokost på senga hver søndag, gjøre leksene dine uten at de behøver å spørre, få gode karakterer på skolen og gi rørende, selvlagde gaver til jul og bursdag. Og så må du nevne TG innimellom, da, så de ikke glemmer det.

Lenke til kommentar

Hvis du er lur, bruker du hele det kommende året til å være verdens beste barn. Aner ikke hvor gammel du er, men om du fortsatt bor hos foreldrene dine og går på skolen, kan du jo hjelpe til masse i huset, servere dem frokost på senga hver søndag, gjøre leksene dine uten at de behøver å spørre, få gode karakterer på skolen og gi rørende, selvlagde gaver til jul og bursdag. Og så må du nevne TG innimellom, da, så de ikke glemmer det.

Genialt :tease:

Wont forget

Lenke til kommentar
Men vi kan jo ta med oss laptopen ut! Dumme moderatorer :cool:

Hehe, Svært godt poeng :thumbup:

Men on topic:

Noen som hvet hvor mange kilo watt som går på tg i løpet av en time? :D

Hva med å få seg en sommerjobb og deretter spare til en tog/bussbillett til Hamar? =)

Lenke til kommentar

Jeg var der første gangen da jeg var 13, og det gikk helt strålende! Var der sammen med en gjeng litt eldre kompiser, uten at de passet så veldig på meg, da. Så lenge man vet å få i seg næring, sove når det trengs og ta en tur innom dusjen hver dag, så har man egentlig gode muligheter for å klare seg fint på TG. Crew er også veldig flinke til å minne oss på å spise, sove og dusje, samt at det gjerne går an å få tak i gratis frukt og lignende under hele uka.

Så jo, det tror jeg går veldig fint, jeg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...