Gå til innhold

Hva synes dere om den nye klokka mi =D ?


Anbefalte innlegg

Snakker vi nå om Breitlingen til litt over millionen og IWC-en til godt over 2 millioner, eller om D&G-klokken?

 

Jeg tror nemlig ikke at "veldig mange" kan rettferdiggjøre et klokkekjøp til to millioner.

Jada, folk har råd, men hvem vil vel ha en klokke som koster like mye som et lite hus et annet sted enn Oslo?

 

Når jeg er en mangemilliardær kommer jeg ikke til å ha noe problem med å rettferdiggjøre et statussymbol som en IWC til 2 millioner.

Amen :p

 

Ja, men det er ikke så mange folk i NORGE, som har 2 millioner til overs for en klokke!

 

Edit: Ojada! Da har klokka annkommet. Spørs om jeg orker å hente den. Planen var å la søstra mi hente den, slik at hun fikk betale tollen :/

Må jeg betale tollen der og da?

Kan jeg hente klokka, når jeg bare har sproringsnummeret. Hentelappen kommer ikke før klokka 2.

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Tja, den er fin den. Bruker ikke den så mye, nå som jeg har fått meg en annen klokke. Men den er alldeles nydelig :)

Men bruker den engang i blant.

 

Edit: Ser at du har stor intresse for å kjøpe klokka. Om du i tilfelle kommer til å kjøpe klokka, bør du ikke kjøpe den fra urverket. Prisen ender på 2300 med moms, toll og gebyr. Var i Color Line magic igår og så at den kostet 1839kr. Så det er en del penger å spare. Men butikken garanterte at alle varene i butikken er 30% billigere.

Så jeg anbefaler å ta en tur med Magic til Kiel, drit fin båt!

 

Edit: Ellers så kan du få den driit billig fra ebay. Det er en som selger dn for 66$ = Sånn cirka 450kr (Gjetting). Med moms og toll blir ikke prisen mer enn 700-800!

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar

Den til 66$ har dyr frakt og er bare en budrunde. Men selve klokka med buynow kommer på 150$ + frakt (de budrundene går fort oppe i 100-120) og frakta ligger på 25 - 35$, så blir nok ikke så billig. Men kielferga var et godt tips, så takker for den ;)

 

Har du måtte bytte batteri eller merker at noe har blitt litt slitent (lakk, lås etc?)

 

Har vel egentlig nok klokker jeg og, men denne her er herlig :p

Lenke til kommentar
Den til 66$ har dyr frakt og er bare en budrunde. Men selve klokka med buynow kommer på 150$ + frakt (de budrundene går fort oppe i 100-120) og frakta ligger på 25 - 35$, så blir nok ikke så billig. Men kielferga var et godt tips, så takker for den ;)

Har du måtte bytte batteri eller merker at noe har blitt litt slitent (lakk, lås etc?)

 

Har vel egentlig nok klokker jeg og, men denne her er herlig :p

 

Nei, ikke noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...