Gå til innhold

Hva synes dere om den nye klokka mi =D ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, men den klokka var stygg. Påvirker D&C merket valget eller kjøper du den fordi den ser som den gjør?

 

Fornøyd med min Citizen klokke jeg, enkel, fin og ripefritt glass som er gull verdt. Slik form på klokka: http://www.citizenshop.co.uk/bm6260-58l.htm men slik skive: http://www.citizenshop.co.uk/bm656054h.htm

 

Hadde før en klokke med masse forskjellige visere, stoppeklokke, tid på et annet sted osv osv. Brukte det aldri noe særlig, og i dag så funker mobilen helt fint som stoppeklokke.

Lenke til kommentar
Jepp, har forresten begynt å angre litt etter å ha sett denne
Shit hva?

Hvis du synes den er fin og har råd, så kjør på. Personlig så syns jeg ikke den skilte seg ut noe spesielt.

 

Det er faktisk ikke mange folk som har råd til en sånn klokke. Tror kanskje du misforstod litt.

Men D&G Klokka er kjøpt, og er forhåpentligvis i henda mine i morgen!

Lenke til kommentar

Snakker vi nå om Breitlingen til litt over millionen og IWC-en til godt over 2 millioner, eller om D&G-klokken?

 

Jeg tror nemlig ikke at "veldig mange" kan rettferdiggjøre et klokkekjøp til to millioner.

Jada, folk har råd, men hvem vil vel ha en klokke som koster like mye som et lite hus et annet sted enn Oslo?

Lenke til kommentar
Snakker vi nå om Breitlingen til litt over millionen og IWC-en til godt over 2 millioner, eller om D&G-klokken?

 

Jeg tror nemlig ikke at "veldig mange" kan rettferdiggjøre et klokkekjøp til to millioner.

Jada, folk har råd, men hvem vil vel ha en klokke som koster like mye som et lite hus et annet sted enn Oslo?

 

Når jeg er en mangemilliardær kommer jeg ikke til å ha noe problem med å rettferdiggjøre et statussymbol som en IWC til 2 millioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...