deathshot Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 jepp, kødda. Men shit ass, de som har råd til en sånn klokke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Shit hva? Hvis du synes den er fin og har råd, så kjør på. Personlig så syns jeg ikke den skilte seg ut noe spesielt. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oh my. Du må gå på endel 80's bad taste parties for å få valuta for pengene med den der. Men du kan jo trøste deg med at D&G har sinnsvakt god kvalitet på urverket! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg foretrekker denne. driiiiit fet klokka!! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sorry, men den klokka var stygg. Påvirker D&C merket valget eller kjøper du den fordi den ser som den gjør? Fornøyd med min Citizen klokke jeg, enkel, fin og ripefritt glass som er gull verdt. Slik form på klokka: http://www.citizenshop.co.uk/bm6260-58l.htm men slik skive: http://www.citizenshop.co.uk/bm656054h.htm Hadde før en klokke med masse forskjellige visere, stoppeklokke, tid på et annet sted osv osv. Brukte det aldri noe særlig, og i dag så funker mobilen helt fint som stoppeklokke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Haha, klokka i førsteposten er jo awesome! Synd det er D&G, gidder ikke bruke så mye penger på en klokke. Endret 6. mai 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ja var litt i farta det, mente selvsagt D&G. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fy faen for ei fæl klokke. Men du går med den om du selv vil Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Jepp, har forresten begynt å angre litt etter å ha sett denne Shit hva?Hvis du synes den er fin og har råd, så kjør på. Personlig så syns jeg ikke den skilte seg ut noe spesielt. Det er faktisk ikke mange folk som har råd til en sånn klokke. Tror kanskje du misforstod litt. Men D&G Klokka er kjøpt, og er forhåpentligvis i henda mine i morgen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er faktisk veldig mange som har råd til en slik klokke. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De fleste har vel råd til en slik klokke ja. Men jeg kan garantere at du kommer til å skille deg ut. Jeg tipper du aldri kommer til å se en med lik klokke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Snakker vi nå om Breitlingen til litt over millionen og IWC-en til godt over 2 millioner, eller om D&G-klokken? Jeg tror nemlig ikke at "veldig mange" kan rettferdiggjøre et klokkekjøp til to millioner. Jada, folk har råd, men hvem vil vel ha en klokke som koster like mye som et lite hus et annet sted enn Oslo? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis det er din hobby og du har råd så syns jeg man kan kjøre på. Ingen skal kunne si til meg hva jeg skal bruke pengene mine på, ender jo opp med at alle må kjøre de samme bilene, spise samme type mat osv osv. Nei fuck janteloven og alt rundt det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg prioriterer selvfølgelig hus og bil foran en klokke til hvor mange millioner det enn måtte være. Når alt er i boks skal jeg ikke se bort ifra at jeg kommer til å investere i en klokke til en høyere sum. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) :!: Den der var noe av det morsomste jeg har sett.. xD gleder meg til å se deg gå med den Endret 10. mai 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Snakker vi nå om Breitlingen til litt over millionen og IWC-en til godt over 2 millioner, eller om D&G-klokken? Jeg tror nemlig ikke at "veldig mange" kan rettferdiggjøre et klokkekjøp til to millioner. Jada, folk har råd, men hvem vil vel ha en klokke som koster like mye som et lite hus et annet sted enn Oslo? Når jeg er en mangemilliardær kommer jeg ikke til å ha noe problem med å rettferdiggjøre et statussymbol som en IWC til 2 millioner. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Snakker vi nå om Breitlingen til litt over millionen og IWC-en til godt over 2 millioner, eller om D&G-klokken? Jeg snakket ihvertfall om D&G klokken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå