Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 100%. Regn med ca 500,- ekstra. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 sheeeet, har bestilt en del ting fra cdon, men det har ikke blitt fortollet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor skulle ting fra cdon bli fortollet? Urverket sender jo fra Sverige. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 o, trodde cdon tinga kom fra Sverige. Men jeg må bare betale 25%moms ikkesant? Det er sånn cirka 400kr Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Som jeg sa ca 500,- da regner jeg med fortollingsgebyr på 105,-. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 da faen ass. Skulle ha kjøpt den fra butikkene her i norge, og trengte ikke å bry meg om garantien. Men jaja, som jeg sa : penger kommr og går. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Mye bedre fra butikk. Der får du den tilpasset hånden din også, noe jeg måtte når jeg kjøper klokker. Og som sagt garantien. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke bry deg om hva alle andre syns. Lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det var ikke min type klokke ihvertfall, jeg kunne ikke gått med en slik. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvis jeg hadde noen andre klokker fra før og mange penger kunne jeg godt funnet på å kjøpe den for moro skyld. Men den er litt mye til daglig bruk. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke bry deg om hva alle andre syns. Lettere sagt enn gjort. Ikke for meg. Da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg - som idioter kaller goth i dag - emo. Det er lett å drite i både kommentarer og andres meninger om deg hvis du virkelig står for det du selv mener og syns. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tenker den funker hvis du har en gjennomført street- eller hip-hopstil. Hvis ikke er det et No go fra meg Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 En kamerat av meg har denne. Den er kul i virkeligheten hvis man har stilen http://www.session.no/resampler.aspx?type=...src=1560152.jpg Helt perfekt dersom man cruiser rundt i en sånn: Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 En kamerat av meg har denne. Den er kul i virkeligheten hvis man har stilen http://www.session.no/resampler.aspx?type=...src=1560152.jpg Helt perfekt dersom man cruiser rundt i en sånn: Hah, det var bra ass Kul bil forresten xD Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 De har sendt klokka! Den kommer sikkert imorra eller på torsdag =) Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eg må si at eg synst at den var passe stygg... men liker du den er det ikkje noe problem Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gå med den om du liker den selv. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, har forresten begynt å angre litt etter å ha sett denne Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, du har ikke sett prisen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå