deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD For tiden bruker jeg også Police klokke. Dette forteller vel det meste om stilen min xD Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden)2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G) Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt !! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD For tiden bruker jeg også Police klokke. Dette forteller vel det meste om stilen min xD Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden)2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G) Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt !! Nja, det er ikke brief å ha merker, men å vise dem frem og trykke dem i trynet på folk er noe annet. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Aaa, går ikke foran trynet på andre og viser tinga mine heller. Men har en kompiss som gjør det, han er så lættis! Skal alltid vise fram tinga sine. EOD Og hva er er det ? EOD? Aldri hørt, og kom nettopp på at jeg egentlig visste hva å briefe var. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD Lacoste-sko er "ut". De har et par pene, men det er ikke de du finner på den lokale skobutikken. J&J-bukser er forferdelige. Beklager, men de eier ikke kvalitet eller passform. D&G-belte skal jeg ikke si så mye om, har ikke sett så mange, men de jeg har sett har vært ganske så harry - kanskje derfor jeg har unngått å sett på resten. Og "merkelogo"? Hva er det? Logoen til de som lager klesplagget? Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt !! Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Den klokka vil sikkert passe i visse annledninger, trenger ikke å sende den tilbake. Kjøper heller en annen i tillegg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg. Guttungen er jo bare 14. Men lever og lærer vet du. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD Lacoste-sko er "ut". De har et par pene, men det er ikke de du finner på den lokale skobutikken. J&J-bukser er forferdelige. Beklager, men de eier ikke kvalitet eller passform. D&G-belte skal jeg ikke si så mye om, har ikke sett så mange, men de jeg har sett har vært ganske så harry - kanskje derfor jeg har unngått å sett på resten. Og "merkelogo"? Hva er det? Logoen til de som lager klesplagget? Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt !! Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg. Det der var faktisk en spøk, men det med merkelogo, mente jeg at det liksom er puma ellr lacoste bildet i skjorta.. Men jeg er ikke så avhengig av merke heller. Jeg synes bare de ser bedre ut, og prioterer det først. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ... så da kjøper du Puma? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Puma klokke? Ja, pumaklokker er faktisk drit fete! Men hadde ikke tenkt på det da, jeg liksom bare måtte ha den klokka da jeg så den. Jeg har vel et smak som dere irriterer over. Endret 30. april 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nå tenkte jeg på skjorte. Og Puma-klokker er ikke fete. Ingen av de jeg har sett ihvertfall, men jeg har ikke sett så mange, så jeg er åpen for motbevis Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Nå tenkte jeg på skjorte. Og Puma-klokker er ikke fete. Ingen av de jeg har sett ihvertfall, men jeg har ikke sett så mange, så jeg er åpen for motbevis Her har du noen Puma klokker Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det var et par stykker der som var helt ok, men resten var bare stygge, på lik linje med alle andre klokker fra Puma jeg har sett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Puma Race var faktisk ikke så ille, men foretrekker merker med litt mer peiling på urverk. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 De fineste klokkene finner man faktisk hos Gullfund. De har noen nydelige (for både menn og kvinner) klokker der; store, små, brede, tynne og i utrolig mange fasonger og kjeder. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) D&G klokken var ikke noe fin utifra mitt syn. Puma klokkene var enda værre. EDIT: MasterOfcolours: Gullfun har ikke Omega. Endret 1. mai 2009 av Purada Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 D&G klokken var ikke noe fin utifra mitt syn. Puma klokkene var enda værre. EDIT: MasterOfcolours: Gullfun har ikke Omega. Gullfund har finest klokker, men jeg sa ingenting om at det ikke finnes andre klokker. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 EOD Hva mente du med det egentlig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G) Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt !! End of discussion. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Ser nå at pakken kommer fra Sverige, og den kommer i posten. Så hvor stor sjanse er det for at den blir fortollet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå