Gå til innhold

Hva synes dere om den nye klokka mi =D ?

Anbefalte innlegg

Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD

For tiden bruker jeg også Police klokke. Dette forteller vel det meste om stilen min xD

Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden)

2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G)

Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt :p !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD

For tiden bruker jeg også Police klokke. Dette forteller vel det meste om stilen min xD

Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden)

2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G)

Nja, det er ikke brief å ha merker, men å vise dem frem og trykke dem i trynet på folk er noe annet.

Lenke til kommentar

Aaa, går ikke foran trynet på andre og viser tinga mine heller. Men har en kompiss som gjør det, han er så lættis! Skal alltid vise fram tinga sine.

EOD ;)

Og hva er er det ? EOD? Aldri hørt, og kom nettopp på at jeg egentlig visste hva å briefe var.

Lenke til kommentar

Lacoste-sko er "ut". De har et par pene, men det er ikke de du finner på den lokale skobutikken.

J&J-bukser er forferdelige. Beklager, men de eier ikke kvalitet eller passform. D&G-belte skal jeg ikke si så mye om, har ikke sett så mange, men de jeg har sett har vært ganske så harry - kanskje derfor jeg har unngått å sett på resten.

Og "merkelogo"? Hva er det? Logoen til de som lager klesplagget?

Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg.

Lenke til kommentar

Lacoste-sko er "ut". De har et par pene, men det er ikke de du finner på den lokale skobutikken.

J&J-bukser er forferdelige. Beklager, men de eier ikke kvalitet eller passform. D&G-belte skal jeg ikke si så mye om, har ikke sett så mange, men de jeg har sett har vært ganske så harry - kanskje derfor jeg har unngått å sett på resten.

Og "merkelogo"? Hva er det? Logoen til de som lager klesplagget?

Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg.

Det der var faktisk en spøk, men det med merkelogo, mente jeg at det liksom er puma ellr lacoste bildet i skjorta.. Men jeg er ikke så avhengig av merke heller. Jeg synes bare de ser bedre ut, og prioterer det først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...