Gå til innhold

Hva synes dere om den nye klokka mi =D ?


Anbefalte innlegg

Altfor mye penger på ei klokke, syns nå jeg.

Den var spesiell; litt harry, men smak og behag ^^,

Jeg bruker maks 700 kroner på en klokke, og jeg liker store klokker, men aldri med noe typisk "innhold." Jeg syns ensfargede innlegg er finest.

Tja, hadde da lyst litt på en merkeklokke i tillegg da. Jeg kan lett finne billige klokker på nett, men merkeklokker er liksom mer ''woow'' :p

 

den her'e var kul eller hva??

 

Ser ut som en dame klokke.

 

En kamerat av meg har denne. Den er kul i virkeligheten hvis man har stilen

 

resampler.aspx?type=big&src=1560152.jpg

Og du likte ikke D&G Klokka? Seriøst, D&G var seriøst bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altfor mye penger på ei klokke, syns nå jeg.

Den var spesiell; litt harry, men smak og behag ^^,

Jeg bruker maks 700 kroner på en klokke, og jeg liker store klokker, men aldri med noe typisk "innhold." Jeg syns ensfargede innlegg er finest.

Tja, hadde da lyst litt på en merkeklokke i tillegg da. Jeg kan lett finne billige klokker på nett, men merkeklokker er liksom mer ''woow'' :p

Ja, hurra! Gå etter merke. Da velger du hvertfall ikke undermerket! Da blir det :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dolce & Gabbana; kjente merker som er world-wide og som lager hva som helst de syns er fint.

 

 

Ah. Jeg trodde du mente dyre klokker generelt, som f. eks bedre sveitsiske urverk, som er verdt pengene og vel så det. Hvis man har råd til det så klart. Helt enig i at å kjøpe klokke fra D&G er tull.

Lenke til kommentar
Ja, visste nettopp klokka til en klassekamerat og han var helt sjokkert over hvor fin den var (h) .

 

Og hva mener dere med briefer? XD

 

Det betyr at man får inntrykk av at en person kjøper noe fordi det er av et bestemt merke, og at det som oftest er en stor og synelig logo på dette produktet også. Kjøp klokka. Hvis du føler deg som kongen når du bruker den så kudos til deg! Bare vær klar over at på denne delen av forumet får du et ærlig svar, på godt og vondt :)

Lenke til kommentar
Ja, visste nettopp klokka til en klassekamerat og han var helt sjokkert over hvor fin den var (h) .

 

Og hva mener dere med briefer? XD

Å briefe; vise frem; skryte av noe fint, bra, positivt.

 

Da jeg var 14 år var det også merker som talt, merker var kult og man måtte ha så mange merker man kunne, men nå ser jeg tilbake og bare syns det var latterlig.

Gå i det du syns er fint.

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...