deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Altfor mye penger på ei klokke, syns nå jeg.Den var spesiell; litt harry, men smak og behag ^^, Jeg bruker maks 700 kroner på en klokke, og jeg liker store klokker, men aldri med noe typisk "innhold." Jeg syns ensfargede innlegg er finest. Tja, hadde da lyst litt på en merkeklokke i tillegg da. Jeg kan lett finne billige klokker på nett, men merkeklokker er liksom mer ''woow'' den her'e var kul eller hva?? Ser ut som en dame klokke. En kamerat av meg har denne. Den er kul i virkeligheten hvis man har stilen Og du likte ikke D&G Klokka? Seriøst, D&G var seriøst bedre. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Denne er spesiell. Kanskje ikke den fineste, men den er "ensfarget" og spesiell på sin egen måte som ikke blir for harry eller tacky. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Og du likte ikke D&G Klokka? Seriøst, D&G var seriøst bedre. Nei, det var den ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Altfor mye penger på ei klokke, syns nå jeg.Den var spesiell; litt harry, men smak og behag ^^, Jeg bruker maks 700 kroner på en klokke, og jeg liker store klokker, men aldri med noe typisk "innhold." Jeg syns ensfargede innlegg er finest. Tja, hadde da lyst litt på en merkeklokke i tillegg da. Jeg kan lett finne billige klokker på nett, men merkeklokker er liksom mer ''woow'' Ja, hurra! Gå etter merke. Da velger du hvertfall ikke undermerket! Da blir det Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Merkleklokker syns jeg blir brief. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Denne er spesiell. Kanskje ikke den fineste, men den er "ensfarget" og spesiell på sin egen måte som ikke blir for harry eller tacky. Den var faktisk veldig kul, men ser mer ut som armbånd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Merkleklokker syns jeg blir brief. Definèr merkeklokker? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 MasterOfColours: Hvor fant du den klokken? Den var genial! Ikke direkte pen, men likte løsningen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Merkleklokker syns jeg blir brief. Definèr merkeklokker? Dolce & Gabbana; kjente merker som er world-wide og som lager hva som helst de syns er fint. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Merkleklokker syns jeg blir brief. Virkelig? Selv har jeg inntrykk av at folk sjelden legger merke til hva slags klokke man bruker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dolce & Gabbana; kjente merker som er world-wide og som lager hva som helst de syns er fint. Ah. Jeg trodde du mente dyre klokker generelt, som f. eks bedre sveitsiske urverk, som er verdt pengene og vel så det. Hvis man har råd til det så klart. Helt enig i at å kjøpe klokke fra D&G er tull. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men når man er 14 så tørr jeg å påstå at man går rundt å briefer med klokken. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er TS 14 år, da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Etter all den fornærmelsen () skal jeg kanskje sende klokka tilbake, etter jeg har prøvd den ut. Kanke bare fornærme en klokke som bare det, bare ved å se et bildet av det på skjermen. Kanskje dere endrer mening om jeg sier at jg bare er 14år?? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ja, visste nettopp klokka til en klassekamerat og han var helt sjokkert over hvor fin den var (h) . Og hva mener dere med briefer? XD Endret 30. april 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ja, visste nettopp klokka til en klassekamerat og han var helt sjokkert over hvor fin den var (h) . Og hva mener dere med briefer? XD Det betyr at man får inntrykk av at en person kjøper noe fordi det er av et bestemt merke, og at det som oftest er en stor og synelig logo på dette produktet også. Kjøp klokka. Hvis du føler deg som kongen når du bruker den så kudos til deg! Bare vær klar over at på denne delen av forumet får du et ærlig svar, på godt og vondt Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ja, visste nettopp klokka til en klassekamerat og han var helt sjokkert over hvor fin den var (h) . Og hva mener dere med briefer? XD Å briefe; vise frem; skryte av noe fint, bra, positivt. Da jeg var 14 år var det også merker som talt, merker var kult og man måtte ha så mange merker man kunne, men nå ser jeg tilbake og bare syns det var latterlig. Gå i det du syns er fint. Endret 30. april 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden) 2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå