thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Etter all den fornærmelsen () skal jeg kanskje sende klokka tilbake, etter jeg har prøvd den ut. Kanke bare fornærme en klokke som bare det, bare ved å se et bildet av det på skjermen. Kanskje dere endrer mening om jeg sier at jg bare er 14år?? Da vill jeg kalle det svakt!! huff ikke la deg stoppe, løp å kjøp Det handler ikke om å være svak, men å høre på gode råd. Det er vel tross alt derfor de fleste poster spørsmål/innkjøp og antrekk her. Det hadde vært lite produktivt om ingen var ærlige. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Etter all den fornærmelsen () skal jeg kanskje sende klokka tilbake, etter jeg har prøvd den ut. Kanke bare fornærme en klokke som bare det, bare ved å se et bildet av det på skjermen. Kanskje dere endrer mening om jeg sier at jg bare er 14år?? Da vill jeg kalle det svakt!! huff ikke la deg stoppe, løp å kjøp Det handler ikke om å være svak, men å høre på gode råd. Det er vel tross alt derfor de fleste poster spørsmål/innkjøp og antrekk her. Det hadde vært lite produktivt om ingen var ærlige. ja akkurat det jeg gjorde! Fronta min mening Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 haha, hvordan ser man klokka ? XD Du må addere de forskjellige lysene på en spesiell måte. Systemet er egentlig helt ubrukelig da du må trykke på klokka for at lysene skal lyse opp og så må du begynne å addere for å gjøre noe så enkelt som å se klokka? MEN selv om det er helt bak mål så er det utrolig kult og det er litt fett å vise frem klokka. Man blir i det minste bedre i hoderegning . Men synes klokka di var veldig kul og annerledes Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Eska var fin. Men seriøst, selv remmet var stygt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ja akkurat det jeg gjorde! Fronta min mening Nei. Det du gjorde var å fortelle TS at det er svakt å høre på flertallet som synes klokka ser forferdelig ut, samtidig som du ba han gjøre som du ville. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ja akkurat det jeg gjorde! Fronta min mening Nei. Det du gjorde var å fortelle TS at det er svakt å høre på flertallet som synes klokka ser forferdelig ut, samtidig som du ba han gjøre som du ville. ja akkurat min mening Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Etter å ha vist mitt beste smak på en klokke, er jeg forvirret over hva dere liker. Var ganske sikker på at dere skulle like klokka. Men hva slags klokker liker dere da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Din mening om klokka? <-- Bruker klokke fra seiko Endret 30. april 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Om alle hører på folket her, så kommer jo alle til å se prikk like. Langt ifra positivt, men da slipper i hvertfall å se stygt på folk med strikker surret rundt benet som en skinkestek. Endret 30. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg synes den var stygg Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nixon klokkene er jo kule da http://www.session.no/display.aspx?menuid=156 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nixon klokkene er jo kule da http://www.session.no/display.aspx?menuid=156 Skal bli stolt eier av en Nixon klokke en gang. Tro meg. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 den her'e var kul eller hva?? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Om alle hører på folket her, så kommer jo alle til å se prikk like. Langt ifra positivt, men da slipper i hvertfall å se stygt på folk med strikker surret rundt benet som en skinkestek. Tror ikke noen her har som mål at alle skal se ut som kloninger. Selv om jeg ikke hadde hatt noe imot at visse trender forsvant. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 den her'e var kul eller hva?? Nei. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Altfor mye penger på ei klokke, syns nå jeg. Den var spesiell; litt harry, men smak og behag ^^, Jeg bruker maks 700 kroner på en klokke, og jeg liker store klokker, men aldri med noe typisk "innhold." Jeg syns ensfargede innlegg er finest. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 den her'e var kul eller hva?? Ser ut som en dame klokke. En kamerat av meg har denne. Den er kul i virkeligheten hvis man har stilen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 den her'e var kul eller hva?? Nei, langt ifra! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 den her'e var kul eller hva?? Grei nok, men det var ingen "characteristic" ved den; for plain. Ensfarget er penest, som sagt, men den må være spesiell på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå