tlle Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Eg syntes at klokken var fet!! Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) haha, hvordan ser man klokka ? XD Du må addere de forskjellige lysene på en spesiell måte. Systemet er egentlig helt ubrukelig da du må trykke på klokka for at lysene skal lyse opp og så må du begynne å addere for å gjøre noe så enkelt som å se klokka? MEN selv om det er helt bak mål så er det utrolig kult og det er litt fett å vise frem klokka. Endret 30. april 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes den var ganske stilig jeg. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Endelig fikk Dolce&Gabanna litt skryt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser ut som noe man finner på et loppe marked. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Endelig fikk Dolce&Gabanna litt skryt Ser ut som noe man finner på et loppe marked. Så lenge varte den. Nei jeg synes den var stilig fordi den var litt original, også var den litt morsom Kanskje jeg skulle hatt en selv, dog jeg er ganske fornøyd med min Casio klokke, selv om den er på størelse me en fuckings bombe. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Man finner faktisk aldri en D&G Klokke på loppemarkedet Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har jeg sagt det? Nei, du trekker konklusjoner uten sjelig grunnlag. Jeg sa det SER ut som noe man finner på et loppemarked... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hey chilln a, jeg bare synes det var litt gøy at han sa at det endelig kom fram noe positivt, og rett etter på så kommer en å sier at det ser ut som det er fra loppemarked Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Tja, klokka er rett og slett litt UNIK. Litt annerledes, rett og slett elegant ! Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ikke bry deg om stygge kommentarer. be yourself. Det er altid noen som bare MÅ rakke ned. Enjoy it.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Bestilt nye klokke, og ønsker å vite hva dere synes om den. Here it is : http://www.urverket.no/dolce-gabbana-medic...ial-p-2754.html Ord kan ikke beskrive, men denne kan Ikke bry deg om stygge kommentarer. be yourself. Det er altid noen som bare MÅ rakke ned. Enjoy it.. Hippie Endret 30. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Casio klokke, selv om den er på størelse me en fuckings bombe. Jeg er også veldig fornøyd med casioklokken min. Det er en jeg bruker når jeg faktisk trenger en klokke jeg kan se tiden på fort feks når jeg er ute å seiler. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tja, klokka er rett og slett litt UNIK. Litt annerledes, rett og slett elegant ! "Annerledes" og "unik" er svært sjelden synonymt med "elegant". Dette er nok et eksempel på akkurat det. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bestilt nye klokke, og ønsker å vite hva dere synes om den. Here it is : http://www.urverket.no/dolce-gabbana-medic...ial-p-2754.html Ord kan ikke beskrive, men denne kan Ikke bry deg om stygge kommentarer. be yourself. Det er altid noen som bare MÅ rakke ned. Enjoy it.. Hippie Takk veldig voksent Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Etter all den fornærmelsen () skal jeg kanskje sende klokka tilbake, etter jeg har prøvd den ut. Kanke bare fornærme en klokke som bare det, bare ved å se et bildet av det på skjermen. Kanskje dere endrer mening om jeg sier at jg bare er 14år?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jo, det kan man. Klokken ser helt jævlig ut på bildet, selv om det faktisk hadde sett dobbelt så bra ut i virkeligheten så hadde den fortsatt vært stygg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Deathshoot Du får ta et bilde med klokka på da, så kan vi se om det blir noe bedre da. Kejtil, Jeg er meget voksen Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Etter all den fornærmelsen () skal jeg kanskje sende klokka tilbake, etter jeg har prøvd den ut. Kanke bare fornærme en klokke som bare det, bare ved å se et bildet av det på skjermen. Kanskje dere endrer mening om jeg sier at jg bare er 14år?? Da vill jeg kalle det svakt!! huff ikke la deg stoppe, løp å kjøp Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jada, har bestilt klokka. Etter opplysningen står det at jeg får den om 5-10 dager. Jeg kommer til å poste et bildet så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå