Gå til innhold

Hva synes dere om den nye klokka mi =D ?


Anbefalte innlegg

Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD

 

For tiden bruker jeg også Police klokke. Dette forteller vel det meste om stilen min xD

 

Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden)

2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G)

 

Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt :p !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD

 

For tiden bruker jeg også Police klokke. Dette forteller vel det meste om stilen min xD

 

Briefe i denne sammenhengen: Se på meg, kjøpte nettopp en D&G klokke, er den ikke fin? 1.Jo, siden det er D&G så var den fin. (alt i orden)

2. Nei, den var stygg. ( HVA mener du, det er jo D&G)

 

Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt :p !!

Nja, det er ikke brief å ha merker, men å vise dem frem og trykke dem i trynet på folk er noe annet.

Lenke til kommentar
Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD

Lacoste-sko er "ut". De har et par pene, men det er ikke de du finner på den lokale skobutikken.

J&J-bukser er forferdelige. Beklager, men de eier ikke kvalitet eller passform. D&G-belte skal jeg ikke si så mye om, har ikke sett så mange, men de jeg har sett har vært ganske så harry - kanskje derfor jeg har unngått å sett på resten.

Og "merkelogo"? Hva er det? Logoen til de som lager klesplagget?

 

Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt :p !!

Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg.

Lenke til kommentar
Hahah, kan godt hende at jeg briefer siden jeg kun har på Lacoste sko, J&J Bukser, Merke Belte for tiden er det D&G Belte, merkelogo på skjorta og K1X Caps xD

Lacoste-sko er "ut". De har et par pene, men det er ikke de du finner på den lokale skobutikken.

J&J-bukser er forferdelige. Beklager, men de eier ikke kvalitet eller passform. D&G-belte skal jeg ikke si så mye om, har ikke sett så mange, men de jeg har sett har vært ganske så harry - kanskje derfor jeg har unngått å sett på resten.

Og "merkelogo"? Hva er det? Logoen til de som lager klesplagget?

 

Haha, seriøst. Akkurat det jeg hadde sagt :p !!

Beklager, der mistet du all respekt jeg hadde for deg.

 

Det der var faktisk en spøk, men det med merkelogo, mente jeg at det liksom er puma ellr lacoste bildet i skjorta.. Men jeg er ikke så avhengig av merke heller. Jeg synes bare de ser bedre ut, og prioterer det først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...