thebull Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Herregud! staten er jo HELT inkompetente! det regner at ca 40 % av norges befolkning kommer til å bli syke av svin influensaen og allerede FØR den kommer til landet har folk begynt å kjøpe opp all tamifluen som finnes i Norge! De må da faen meg skjønne hva som kommer til å skje hvis alle er så egoistiske jævler som dem selv? Og tilbake til det første jeg sa med at staten er helt inkompetente; lett nå må du bare få fastlegen din til å skrive ut en respet og du kan gå å kjøpe masse tamilfu til deg og familien din! Men sånn burde det jo ikke være! da går vi tom med en gang! det vi må gjøre er sånn mexico har gjordt at man kan bare få tamiflu på sykehuset ergo når du virkelig er eller det er ordentlig mistanke om det, men nei selvfølgelig skjønner ikke regjeringen det. ca 1500 nordmenn kommer til å dø, og mange kjøper nå medisiner som andre trenger. Synes staten og folk generelt burde reagere. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er helt enig med deg at dette er et problem. Ikke det at jeg tror jeg blir smittet, tvert imot. Heldigvis er det kun et fåtall personer som hamstrer, og det er småbarnsmødre og bestemødre! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hahah Verden er som en saueflokk vet du . Det er nok noen som har satt ut denne influensaen. Det lukter labwork all the way. Hvorfor ? Jo fordi den tamifluen som de produserte under fugleinfluensaen og etter fugleinfluensaen går snart ut på dato. Kapitalistisk tankegang og store penger i legemiddelindustrien ser jeg for meg som en god grunn. Husker det var snakk om dette i media for en tid tilbake . Masse tamiflu på lager som ikke engang virket mot det den var laget for ! Millioner ut av vinduet ble det sagt Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg mener jeg nylig hørte at leger ikke kan gi resept på tamiflu lenger. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ubrukelige leger som skriver ut resept på tamiflu til personer som ikke er smittet. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ikke det jeg har hørt, og jeg så nettopp på nyhetene! Men det hadde vært stårlende nyheter krisdoffer. Men tviler på om den sosialistiske regjeringen reagerer før det er forsent. Endret 30. april 2009 av thebull Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om dette temaet. Debattanter oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Kan monster-pandemien utslette menneskeheten? Government bak Svine-influensaen? I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg