Gå til innhold

God øl for en som ikke liker øl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han ler sikkert fordi det ikke går med alkholfritt øl når man skal ta en russeknute med å drikke ØL.

Hvorfor går ikke det? Jeg har aldri sett det spesifisert i noen russeknuteregler jeg har lest, at ølet skal inneholde alkohol. Jeg forstår ikke helt hva du mener med å skrive "ØL", øl skrives med små bokstaver. Om du mener å si at alkoholfritt øl, ikke er skikkelig øl, så tar du feil. Øl innebærer ikke alkohol, for at noe skal betegnes som øl, så silles det kun krav til hvordan det er fremstil og hva som er brukt under bryggingen.

Lenke til kommentar

spørs åssen du er jeg liker f.eks. bedre Newcastale brown ale enn corona når jeg begynte å drikke øl, men den er ganske mettendes så kanskje ikke det beste valget.

Jeg ville valgt en av disse: Corona, Saint miguel, budweiser eller borg ice

NikkaYoichi: Tror poenget med knute er at an blir full, ikke at man drikker masse øl.

Lenke til kommentar
Han ler sikkert fordi det ikke går med alkholfritt øl når man skal ta en russeknute med å drikke ØL.

Hvorfor går ikke det? Jeg har aldri sett det spesifisert i noen russeknuteregler jeg har lest, at ølet skal inneholde alkohol. Jeg forstår ikke helt hva du mener med å skrive "ØL", øl skrives med små bokstaver. Om du mener å si at alkoholfritt øl, ikke er skikkelig øl, så tar du feil. Øl innebærer ikke alkohol, for at noe skal betegnes som øl, så silles det kun krav til hvordan det er fremstil og hva som er brukt under bryggingen.

Det der med storebokstaver i slutten der var noe jeg gjorde ubevist, så beklager.

Når det kom til at det må være alkohol i øla når man skal ta russeknuta, så var det i alle fall reglene der jeg var russ i fjor. Det ville jo vært smellett å få seg russeknuta vist man kunne drikke alkoholfritt øl. En annen ting er jo at det ikke ville vært artig uten alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...