Faktum1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har seg sånn at jeg skal ta et øl russekrav, men saken er den at jeg egentlig ikke liker øl noe særlig. Både bestekompisen min og jeg har hater det, vi liker sprit bedre=D, særlig vodka. Er det noe øl som ligner på Vodka smaken? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei men du kan jo prøve hva de kaller homseøl Corona, det er litt lettere i smaken og konsistensen. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Teit krav, ser ikke vitsen med å drikke alkohol for et krav, når man en gang ikke liker drikken. Bytt ut øllet med vann, hammre på korten igjen , åpne og styrt den ned. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heineken er veldig lettdrikkelig, prøv det. Corona som nevnt ovenfor også, men det koster fort skjorta.. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Om du ikke liker øl og skal drikke x antall øl på x antall timer er det bare å tvinge i seg de første 1-2, resten renner ned som ingenting.. Det var det vi gjorde når vi var 14-15, ingen som likte øl da heller, men nå er det jo digg Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Corona - lett og smakfull øl Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 corona ja.. men tuborg Lite er også et alternativ.. , drikker nesten aldri øl hjemme, men når jeg gjør det går det i torborg lite, pluss at det å drikke fra glass er enklere enn fra flaske eller boks.. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 corona ja.. men tuborg Lite er også et alternativ.. , drikker nesten aldri øl hjemme, men når jeg gjør det går det i torborg lite, pluss at det å drikke fra glass er enklere enn fra flaske eller boks.. Nei! Prøvde Tuborg Lite for et par dager siden og det var ikke særlig godt..Får vel gå med Corona da;) Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Lysholmer Double Ice Du får vel ikke tak i denne lenger? Men når sant skal sies så var det denne jeg begynte med!...! Corona er overpriset (skvip). Ta Ringnes eller Tuborg.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Munkholm og Clausthaler burde være midt i blinken for deg og kompisen din. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Munkholm og Clausthaler burde være midt i blinken for deg og kompisen din. hahaaahaha Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Munkholm og Clausthaler burde være midt i blinken for deg og kompisen din. hahaaahaha Hva er det du ler av? Det er øl og passer flott til folk som ikke liker øl. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vanlig Tuborg er lettdrikkelig. Liker ikke ØL så mye, men akkurat den likte jeg. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Corona er veldig god, dog litt kostbar.. Lysholmer Double Ice er heller ikke dum. Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vanlig Tuborg er lettdrikkelig. Synes ikke selv Tuborg er så lettdrikkelig, et eller annet som gjør at det ikke er så lett og drikke. Da synes jeg Dahls er lettere å drikke, men drikkerr for det meste Dahls. Ellers er vel Corona det mest lettdrikkelige, men dyrt og i følge mange ikke skikkelig øl. Lime eller sitron kan jo gi øl'et en bedre smak. Uten å ha hørt va kravet er, så ha jeg på følelsen av det øl'et (uansett øl) kommer til å komme opp igjen:P Endret 3. mai 2009 av akle Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Munkholm og Clausthaler burde være midt i blinken for deg og kompisen din. hahaaahaha Hva er det du ler av? Det er øl og passer flott til folk som ikke liker øl. Han ler sikkert fordi det ikke går med alkholfritt øl når man skal ta en russeknute med å drikke ØL. Teit krav, ser ikke vitsen med å drikke alkohol for et krav, når man en gang ikke liker drikken. Bytt ut øllet med vann, hammre på korten igjen , åpne og styrt den ned. Vitsen er at det er artig, samt at man får ei russeknute og det er også veldig artig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har seg sånn at jeg skal ta et øl russekrav, men saken er den at jeg egentlig ikke liker øl noe særlig. Både bestekompisen min og jeg har hater det, vi liker sprit bedre=D, særlig vodka. Er det noe øl som ligner på Vodka smaken? La vær å drikk øl da!!!!!!!! og drit i russeknuten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå