Gå til innhold

God øl for en som ikke liker øl?

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg skal ta et øl russekrav, men saken er den at jeg egentlig ikke liker øl noe særlig. Både bestekompisen min og jeg har hater det, vi liker sprit bedre=D, særlig vodka. Er det noe øl som ligner på Vodka smaken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
corona ja.. men tuborg Lite er også et alternativ.. ,

drikker nesten aldri øl hjemme, men når jeg gjør det går det i torborg lite, pluss at det å drikke fra glass er enklere enn fra flaske eller boks.. :D

Nei! Prøvde Tuborg Lite for et par dager siden og det var ikke særlig godt..Får vel gå med Corona da;)

Lenke til kommentar
Vanlig Tuborg er lettdrikkelig.

Synes ikke selv Tuborg er så lettdrikkelig, et eller annet som gjør at det ikke er så lett og drikke. Da synes jeg Dahls er lettere å drikke, men drikkerr for det meste Dahls.

Ellers er vel Corona det mest lettdrikkelige, men dyrt og i følge mange ikke skikkelig øl.

Lime eller sitron kan jo gi øl'et en bedre smak.

Uten å ha hørt va kravet er, så ha jeg på følelsen av det øl'et (uansett øl) kommer til å komme opp igjen:P

Endret av akle
Lenke til kommentar
Munkholm og Clausthaler burde være midt i blinken for deg og kompisen din.

hahaaahaha

Hva er det du ler av? Det er øl og passer flott til folk som ikke liker øl.

Han ler sikkert fordi det ikke går med alkholfritt øl når man skal ta en russeknute med å drikke ØL.

Teit krav, ser ikke vitsen med å drikke alkohol for et krav, når man en gang ikke liker drikken. Bytt ut øllet med vann, hammre på korten igjen , åpne og styrt den ned.

Vitsen er at det er artig, samt at man får ei russeknute og det er også veldig artig.

Lenke til kommentar
Har seg sånn at jeg skal ta et øl russekrav, men saken er den at jeg egentlig ikke liker øl noe særlig. Både bestekompisen min og jeg har hater det, vi liker sprit bedre=D, særlig vodka. Er det noe øl som ligner på Vodka smaken?

La vær å drikk øl da!!!!!!!! og drit i russeknuten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...