Liberalistiske Samebror Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ok, jeg fikk for noen uker siden endelig et tips om et studio som kan tattovere meg! Dette var House Of Pain i Oslo, jeg fikk en link og fikk opp humøret da jeg leste følgende: "VI tatoverer ingen under 16 år, hvis du er mellom 16 og 18 må du ha med tillatelse fra foreldre." Men da mamma ringte for å bestille time så fikk hu klar beskjed om at de IKKE tattoverte folk under 18 år, er dette lov? Altså å reklamere for en ting, men så gir de ikke det de lover på sine nettsider? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sykt.. Hva skal du tatovere deg da? Pedobear løpe etter en loli? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 ikke noe Pedobear her gitt dette er motivet: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 kan forresten slenge ut linken http://www.houseofpain-tattoo.com/norway/index.htm Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ser nok ikke ut som om den siden der har vært oppdatert etter 2002 en gang.. Kan hende de har endret det med mellom 16 og 18 år uten å oppdatere siden. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er nok ikke så veldig lov, nei. Men den siden der er helt utdatert, så hvis de får vite om det så fjerner de nok hele siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå