Gitarhm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har lyst på Rayman 1, fordi jeg spillte det mye da jeg var liten, og jeg syntes det var ganske gøy, men den knakk for noen år siden . Så jeg har sett litt rundt om kring etter steder jeg kan få kjøpt det, men jeg finner det ingen steder! Vet noen hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 det ligger rett under nesen din, so to say.... du finner det til 40kr på PSN! med mindre du vil ha en hard-copy da, då må du nok evt se på spiderman evt auksjoner online Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er klar over at det er på psn, men gidder ikke vente 4 år til å kjøpe det! Vel, jeg kan vel prøve å stikke innom spiderman da Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lag deg en ny PSN bruker og kjøp det på Playstation Store. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ah, du har ikke visa nei? da blir det litt mer komplisert ja Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) YES! Kjøpte det på psn igår med fatterns kort. Det dumme er at man må ha memorycard for å lagre Prøvde med minnepenn men det funka ikke Heldisgvis gir de deg en kode sånn at du kan starte der du sist slutta, men hvis du ikke har alle burene på banen blir det ikke lagra (Burene assa) Endret 2. mai 2009 av Arhm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du kan lagre, men du trenger ikke minnekort (ps3 har ikke inngang for ps1-minnekort en gang). Du må lage et virtuelt minnekort ute i xmb (som lagres på harddisken), husker ikke helt fremgangsmåten, men det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Omg, det hadde jeg helt glemt! -.-''' Endelig kan jeg droppe å skrive passord hele tiden, men jeg har allerede starta en save, må jeg begynne på nytt hvis jeg vil bruke memorycard? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Omg, det hadde jeg helt glemt! -.-''' Endelig kan jeg droppe å skrive passord hele tiden, men jeg har allerede starta en save, må jeg begynne på nytt hvis jeg vil bruke memorycard? hehe genialt... Når spillet sier at du trenger ps1 minnekort.. får du ikke da beskjed om at du kan opprette et nå ? jaja fort gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå