Gå til innhold

HVOR er denne setningen fra?

pululf

Anbefalte innlegg

Ok, siden i går kveld har jeg hatt en bitteliten lydsnutt spinnende i huet mitt på repeat.

Det er to folk/dyr/et eller annet som sier "Are you coming? Naw dude.". Det er alt. Jeg klarer ikke å huske hvor dette er fra, noe som er utrolig irriterende, for jeg husker at jeg syns det var fra en morsom film/animasjon eller noe. Jeg husker ikke hvem som sier det, kun stemmen, siden de er litt rare. Det er mer slik: "Ah-U Cumeehn?" "Nawh deuwd". Er det NOEN som har en anelse om hvor dette er fra? Jeg tror jeg holder på å bli gal.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble sittende i noen minutter for å huske hvor jeg hadde hørt det selv. :D Det var nesten så jeg bare bokmerket tråden for å vente til noen andre fant det ut, men så datt det plutselig frem. Jeg husker jeg gikk i over en uke å irriterte meg over en melodi jeg ikke husket hvor kom fra..

Lenke til kommentar
Jeg ble sittende i noen minutter for å huske hvor jeg hadde hørt det selv. :D Det var nesten så jeg bare bokmerket tråden for å vente til noen andre fant det ut, men så datt det plutselig frem. Jeg husker jeg gikk i over en uke å irriterte meg over en melodi jeg ikke husket hvor kom fra..

Off.. Ja, det er ille. Det går på repeat hele tiden, og jo mer man tenker på det, jo vanskeligere er det å huske hvor det er fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...