ole_marius Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 kilde... hva mener dere om det er? dette har jeg ingen tro på.... som en i kommentar felten sa... Så hvis jeg blir arbeidsledig, så kan jeg bare gå på byen og bli smelt på tjukka, så betaler KRF for 10 år av mitt liv?? Gjerne for meg... :!: Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det er snakk om 14 uker ekstra... Sikkert fint det. Men jeg er mer opptatt av at skolenorge skal få seg et løft enn at noen mødre skal få ta seg "foreldreperm" de ukene de ikke føler for å jobbe. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Det er snakk om 14 uker ekstra... Sikkert fint det. Men jeg er mer opptatt av at skolenorge skal få seg et løft enn at noen mødre skal få ta seg "foreldreperm" de ukene de ikke føler for å jobbe. der er jeg helt enig i, man kunne brukt pengene til skolesystemet enn 14 uker mer fri Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det er en fordel å lese mer enn overskrifter i tabloidavisene. Også ellers for så vidt, men i hvert fall i tabloidaviser. Eller evt. ikke i det hele tatt. Ellers synes jeg KrF lever i en litt annen verden enn oss andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå