klaskan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei. Jeg lurer på om noen har noen positive og negative sider om koloniseringen av samene. Håper på svar . mvh klaskan. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva mener du med koloniseringen av samene? -Tet Lenke til kommentar
klaskan Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hei.Jeg lurer på om noen har noen positive og negative sider om koloniseringen av samene. Håper på svar . mvh klaskan. Ble ikke samene kolonisert av normennene da? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, det vil jeg ikke si. Det kommer an på hvor villig du er til å trekke definisjonen av "kolonisering".... -Tet Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi infiltrerte det samiske samfunn . de krysset en ekte same , med en ekte nordmann og vips var vi på innsiden. Derfor vi nå gradvis klarer og karre til oss mer og mer kontroll over dem. så jeg tror de allerede er kolonisert Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 unødvendige vittigheter fjernet. Lenke til kommentar
Joukahainen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er Samene som infiltrer det Norske samfunn. Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Altså dvs, at Saman va egentlig her først, så kom vi etter Endret 22. juni 2009 av mawicked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå